woensdag 1 februari 2012

Opgemaakt #2

Niet zo lang geleden heb ik een opgemaakt artikel gemaakt, alleen het ging zo hard! Ik heb nu weer 8 producten opgemaakt, wat ik wel genoeg vond voor een nieuw artikel. Kijk je mee welke producten ik heb opgemaakt en wat ik ervan vond?




Laten we beginnen met de oogreinigingsmelk van Dr. van der Hoog. Volgens mij is deze al een hele tijd niet meer te koop in deze verpakking. Ik vond hem iig heel erg fijn, en zou hem best opnieuw willen kopen. Ik vind deze reinigingsmelk alleen een beetje prijzig, vandaar dat ik liever die van Kruidvat huiswerk wil gaan proberen!

De toner van Demak'up vond ik op het begin een beetje wennen, omdat mijn huid er een beetje trekkerig van word. Nu ben ik er gewend aan en gebruik direct daarna een dagcrème, waardoor hij alsnog heel fijn is. Ik weet niet of ik deze opnieuw koop, omdat mijn huid er trekkerig van word. Bij die van essence had ik dat niet, dus misschien dat ik die eerder weer zou halen.

Lenzenvloeistof van Kruidvat! Ik heb er nog 3 op voorraad liggen, dus die zullen jullie vast nog vaker voorbij zien komen. Ben nog steeds heel erg tevreden met de lenzen van Kruidvat!

De Nivea deodorant had ik altijd standaard in mijn tas zitten, wat ik super fijn vond! Ik zou deze ook zeker weten opnieuw kopen, omdat ik hem zo lekker vind ruiken en omdat hij zo handig is qua formaat. Ik zou hem ook fullsize wel kopen, omdat hij gewoon goed werkt!


De Idyl reinigingsdoekjes zou ik absoluut niet opnieuw kopen! Ik vond deze echt vreselijk... Als ik hem gebruikte op mijn gezicht prikte het helemaal, en vooral als ik in de buurt kwam bij mijn ogen. Ook kreeg ik mijn make-up er niet goed mee weg. Helaas!

Het Self Heating Mask van de HEMA vind ik juist wel weer heel erg leuk! Hij druipt wel een beetje van je gezicht af, maar dan moet je niet teveel aanbrengen. Vanaf het moment dat je hem aanbrengt op je gezicht begint het al heel erg lekker warm te worden, echt ontspannend. Deze zou ik wel opnieuw kopen!


De vorige keer zagen jullie al de Teeez volume mascara en deze keer heb ik de Teeez lengte mascara opgemaakt. Nouja, ik heb eigenlijk alleen de mascara hieruit gebruikt, want ik vond het borsteltje van de volume mascara fijner. Ik heb ze gewoon omgewisseld! Deze vind ik erg fijn, en ook de prijs valt ontzettend mee! Hij kost rond de €6,-, wat ik niet veel vind voor een fijne mascara. Een aanrader dus!

Als laatste heb ik een travel size van de Urban Decay Primer Potion opgemaakt. Deze bevat 2,66ml, waar ik toch nog heel erg lang mee gedaan heb. Hij is nu ook echt helemaal op! Ik heb hem zelfs nog leeggeschraapt met een wattenstaafje... Deze heb ik gelukkig nog 2 keer liggen, maar zou ik ook zeker weten opnieuw kopen ondanks de prijs.

Hebben jullie ook producten opgemaakt de afgelopen tijd?

Liefs,
Daphne