donderdag 12 juli 2012

Overstap naar wordpress is gelukt!

Tumblr_m6ihbks5hf1qc622lo1_500_large

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben heb ik de afgelopen dagen veel tijd besteed aan het overzetten van mijn domein en webmail naar mijn wordpress site. Dit is gelukt! Alle mensen die mij volgen via GFC zullen dus niet meer het bericht krijgen dat er een nieuw artikel online is gekomen, omdat ik nu alleen nog maar volgers via bloglovin' kan hebben.
Klik hier om naar bloglovin' te gaan!

Ik zou het super vinden als jullie me gaan volgen op bloglovin'! Ik ben zelf erg blij met de overstap omdat er zoveel meer mogelijkheden zijn bij wordpress! De site waar je dit nu dus op leest heet voortaan blond-beauty.blogspot.com . Je kunt uiteraard alle artikels nog nalezen, maar ik heb ze bewust niet overgezet naar mijn wordpress site, omdat ik daar toch wat nieuws wil beginnen.

Mijn site is nu te vinden op: www.blond-beauty.nl

Liefs,
Daphne