vrijdag 19 november 2010

Review Etos Zuiverende Dagcrème.

Haaai!


Eindelijk! Een review! Ik heb eerst nog even gewacht omdat ik graag foto's wilde maken met mijn nieuwe camera. En hij is eindelijk binnen! Ik heb er dus al lekker veel foto's op gemaakt, en uiteraard ook voor deze review. (Ik ben alleen vergeten om een foto te maken hoe het eruit ziet, maar dat vertel ik er wel bij.) Klik op Meer... om verder te lezen!


Nadat mijn weleda granaatappel dagcrème op was heb ik zo'n 2 maanden geleden de Etos zuiverende dagcrème gekocht. Ik vond hem er mooi uitzien en heb hem dus gewoon uitgeprobeerd. Helaas heb ik meteen daarna het doosje weggegooid (stomstomstom!). Dus hij zit eigenlijk in een doosje verpakt, maar ik heb die niet meer. Ik heb wel veel foto's van de tube. Hij koste trouwens €4,29. Dus dat is niet zo veel vergeleken mijn vorige dagcrème, die was wel wat duurder.

Ik vind de verpakking wel schattig. Het heeft een leuke groene kleur met een soort bloem-motiefje erop. Verder ziet het er ook wel goed uit. Ook leuk dat er op de voorkant in 2 zinnen word samengevat waar het goed voor is.

Hoe je de dagcrème moet gebruiken is wel duidelijk. Ik heb alleen wel een nadeel gevonden in de ingrediënten. Er zit namelijk parfum in. En in de zomer kan je dat beter niet op je gezicht doen, want dan krijg je allemaal rare vlekken. Dat is dus echt een nadeel, dat je hem 's zomers niet op kan doen. (Kijk op onderste regel op de foto!)

Ik vind het wel hygiënisch dat het gewoon een tuutje is waar het uitkomt. Verder vind ik de dagcrème er goed uitzien. Het is blauw-groenig spul, maar het is ook niet vloeibaar. Het is gewoon crème-achtig. Gewoon goed! Ook valt op dat het super lekker ruikt. Ik raad alleen aan als je een vette huid hebt, deze dagcrème NIET te kopen! Mijn zus heeft hem ook gekocht, en zij heeft een super vette huid. Zij kreeg van deze dagcrème puistjes, waar ze niet super vrolijk van werd...

Verder zit er 75 ml in, en is het 12 maanden houdbaar. En als je hem elke dag opdoet, is hij echt wel op voor die 12 maanden!

Even alle plus- en minpunten op een rijtje
PLUS:
- Leuke verpakking
- Kost niet veel
- Hygiënisch
- Het product ziet er goed uit
- Het ruikt lekker
MIN:
- Er zit parfum in
- Niet geschikt voor een vette huid.
KOPEN ALS: Je een goedkope en goede dagcrème zoekt
LATEN LIGGEN ALS: Je een vette huid hebt, en meer geld over hebt voor een beter werkende dagcrème.

Ik weet niet of ik deze dagcrème nog eens koop. Ik vind hem super leuk enzo, maar ik wil denk ik ook andere producten testen.

'Xoxo Daphne