dinsdag 23 november 2010

Review Lipsmackers Pink Lemonade.

Hoooi!

Voor vandaag heb ik een super leuke review! Namelijk die van lipsmackers, smaak Pink Lemonade :)
Ik weet van superveel meiden dat het leuke hebbedingetjes zijn, en ook nog lekker. Ik heb ze nu getest voor de site. Trouwens, ik heb hem gekocht bij de Claire's (ze zijn soms ook bij de Douglas of Ici Paris te koop). Hij kost €2,49. Dat vind ik een redelijke prijs voor een lippenbalsem. Je kan natuurlijk ook een normale kopen, die kosten een stuk minder. Maar deze is natuurlijk specialer :P Klik op Meer... om verder te lezen!


Allereerst, de verpakking ziet er superleuk uit, de nieuwe verpakking is iets saaier. Ook erg handig is dat het met draai is, zoals in lippenbalsems. leuk met dat dopje, en het gaat ook niet snel kapot.

De inhoud ziet er goed uit, lekker vettig, ook gewoon een leuk kleurtje. Het ruikt ook super lekker (dat ligt aan de smaak natuurlijk).

Ik heb de balsem een week gebruikt, elke dag. Ik merkte wel dat het super lang lekker vet blijft. Dat is natuurlijk wel handig als je zachte lippen wilt. Het is kleurloos op je lippen, en smaakt ook nog wel lekker.

Ik ben erg tevreden over deze balsem, en heb ook deze keer weer de voor- en nadelen op een rijtje gezet:
VOORDELEN
- Ruikt lekker
- Leuke verpakking
- Blijft lang vettig
- Een redelijke prijs (aan de dure kant voor een lippenbalsem)
- Ziet er leuk uit
- Handige verpakking
- Gewoon tekoop bij de Claire's, Ici Paris of Douglas
- Test niet op dieren
NADELEN
- De geur verdwijnt best wel snel, net zoals de smaak

Ik zou dit product zeker nog een keer kopen, want ik ben er nu echt gek op! Helaas is deze smaak alweer bijna op, maar je kan natuurlijk ook andere kopen. Zoals bijvoorbeeld cola, fanta, sprite of andere smaken. Je moet dit product niet kopen als je geen 2,50 over hebt voor een lippenbalsem.

Xoxo Daphne