vrijdag 3 december 2010

Mijn Lipproducten

Haai!

Excuses dat ik een tijdje geen artikel meer heb geschreven... Daarom heb ik vandaag voor jullie een superleuk artikeltje, dat over stash gaat. Klik op Meer... om verder te lezen!


Op deze foto kun je zien hoe ik mijn stash opruim:

In het lief! doosje zitten mijn nagellakjes, en in de la mijn verzorgingsproducten. Ik het ikea ladenkastje zit al mijn make-up.

Dit zijn in totaal al mijn lipproducten
Van links naar rechts: Rituals, Douglas (Watermelon), Hema (Jip en Janneke collectie fuchsia), L'oréal Glam Shine (Sorbet), Lancome (Star gloss), Sephora (Plumping Lipgloss Nummer 8).

Essence (XXXL Shine Lipgloss), Converse (Labello met factor 15), Labello (Sos Lip Balm), Labello (Vitamin-Power), Lipsmacker (Pink Lemonade).

Trekpleister (Labello normaal), Maxfactor (907 Dusky), Miss Helen (151), Miss Helen (227)

Sephora (Glamour G10), Catrice (Spicy Coral), Luminelle (Fuchsia Scintillant)


Vaseline (Rosy Lips), Kruidvat Vaseline (Aloe Vera)

Dit waren al mijn Lipproducten. Als je ergens nog een review over wilt zien, dan hoor ik dat wel!