zondag 5 december 2010

DIY - Etui!

Helloo!

Ik heb vandaag eens lekker op youtube filmpjes bekeken, en kwam bij een supervette uit! Ik dacht eerst bij de naam, okee? En volgens mij is het ook een beetje nerd filmpje, maarja. Het is (tromgeroffel):

Een duct tape etui!

Woehoee! Ik heb al een tijdje een etui van Lief! maar toen ik dit zag vond ik dat best wel vet. Zoals hij hem gemaakt heeft vind ik hem saai, dus daarom wat foto's van het etui hoe ik hem heb gemaakt. Klik op Meer... om verder te lezen!


Ik heb dus duct tape gebruikt. Je kan natuurlijk ook andere kleuren gebruiken, en ook andere dingen maken. Bijvoorbeeld een portemonnee. Ik heb zelfkleef klittenband gebruikt, die mijn vader eventjes voor me had opgezocht in de garage :). Altijd handig, die vaders! Ook heb ik een soort diamant-vlindertjes gebruikt, om hem nog meer 'eigen' te maken. Die heb ik al jaren, en kwam ze tegen in een doosje. Volgens mij komen ze bij de Zeeman vandaan. En daarna ben je klaar... Ik heb hier het filmpje staan, voor de uitleg.


Ik ga trouwens vaker DIY (Do It Yourself) artikeltjes schrijven, want ik houd super veel van knutselen enzo! Vooral in de winter is dat erg leuk als je niet zo veel te doen hebt, behalve sneeuwballen naar je kleine broertje gooien... Haha, dan moet er natuurlijk wel sneeuw liggen hé! Het sneeuw is weer helemaal aan het dooien bij ons, helaas.. Ik zou mijn broer op zijn snowboard trekken vandaag :)

Xoxoxo Daphne

(Ik doe soms het plaatje Liefs Daphne, maar ik vind het zo denk ik leuker.. Wat vinden jullie?)