donderdag 9 december 2010

Bestelling binnen Yves-Rocher!

Haaai!

Toen ik vandaag thuis kwam van school hoopte ik er al op.. Mijn pakketjes! Helaas is die uit China er nog steeds niet, maar dat duurt ook 2 weken of langer. Op mijn Yves-Rocher pakketje heb ik 5 dagen gewacht. Maar vandaag kwam hij eindelijk binnen... Klik op Meer... om verder te lezen!


Dit is het geheel.


4 Lipbalsems, Amandel extract 2x, Druiven extract en Karité. Deze waren €1,- per stuk. Ook een lipstick, de kleur weet ik niet meer. Die moet ik even opzoeken. De naam komt zoiezo bij de review. Deze was €3,50.

Deze kit was gratis. Het is een tonic, dagcrème en nachtcrème. Ze zijn in het mini, dus testers. Maar echt super leuk en handig! Ook het tasje erbij is leuk, wel heel erg klein.

Bovenaan de foto zie je een lipgloss, en daaronder een mascara. Dit zijn allemaal mini's. Ook heb ik 3 oogschaduw testers gekregen, in de kleur 31, 32 en 33. Deze zijn volgens mij wel herbruikbaar, maar niet lang houdbaar. Er zit alleen een stukje plastic overheen. Wel grappig, want ik heb zulke oogschaduw nog nooit gezien. Dit setje was €2,90, wat ik toch nog aardig prijzig vind voor 3 kleine dingetjes.

En dan komen we alweer bij het laatste plaatje. Een dagcrème, sèrum vègètal. Hij ruikt super lekker naar appel! Ook de pot is behoorlijk groot en stevig. Daaronder zie je een tester van een parfum, die erbij hoort. Beide spulletjes waren gratis bij mijn bestelling, super leuk!
In totaal was dit €10,40, omdat je bij 10 euro geen verzendkosten hoefde te betalen. Erg leuke spulletjes! De lipstick is een cadeautje voor mijn moeder, en mijn zus krijgt een lipbalsem. Dus de rest is voor mij!
Natuurlijk komen van de meeste producten (niet de parfum tester..) een review. De dagcrème duurt misschien iets langer, omdat ik eerst mijn etos zuiverende dagcrème wil opmaken. Wat vinden jullie van Yves-Rocher, en welke spullen zou jij aanraden?

Xxxxx Daphne