maandag 13 december 2010

Wintersport

Haai!

Aanstaande vrijdag (17 december) ga ik op wintersport naar Oostenrijk. Ik sta dan lekker op de ski's, in het gebied bij Köningsleiten. Ik zit daar in een hotel. Echt super veel zin heb ik erin! Klik op Meer... om verder te lezen!

Ik ga daar denk ik geen beauty producten kopen, maar ik kan wel vertellen wat ik allemaal meeneem. Dit is het lijstje wat ik heb gemaakt met alle beauty producten. Erachter staat van welk merk, zodat ik dat precies weet (anders raak ik door de war) :

- Dagcrème (yves rocher)
- Facewash (dokter vd hoog)
- Mascara (rituals)
- Oogpotlood (gosh)
- Oogschaduw (sephora)
- Parfum (zwitsal)
- Lenzendoosje
- Lenzenvloeistof
- Dagcrème testers (yves rocher en nivea)
- Deo (rexona)
- Shea body butter (tbs)
- Nagellak (catrice en essence)
- Body lotion (nivea)

Dit is alles wat ik qua beauty meeneem. misschien zijn er nog wel meer dingetjes, maar dit weet ik zoal uit mijn hoofd. Verder heb ik mijn skipak, sokken en thermo kleding ook mee. Natuurlijk nog veel meer, maar om alles te zeggen word het wel een heel erg lang lijstje!

Gaan jullie ook nog iets doen in de kerstvakantie, zo ja, wat?

XX Daphne