vrijdag 10 december 2010

Review Catrice 130 Lucky In Lilac.

Helloo,

Even een supersnelle review over mijn nieuwe lakje van catrice, 130 Lucky In Lilac. Hij bestaat al een tijdje, maar toch vind ik hem erg mooi! Het is een lila/paarse kleur, die lekker opvalt. Hij is ook goed dik, en daarom dekt hij super als je 2 laagjes opdoet. Klik op Meer... om verder te lezen!


Hier zie je het lakje, en ik heb hem ook op mijn nagels gedaan. Helaas niet een hele duidelijke foto, maar de kleuren kloppen redelijk goed!


Nog even een foto'tje van de naam :)

Ik zal snel een review maken over mijn andere catrice lakjes, want die moeten er ook zeker op komen! Ook komen er nog reviews over mijn sinterklaasspulletjes, maar ik wil niet al te veel reviews doen, want dan word het saai ^^

Mail me maar als je vragen hebt naar: blond-beauty@hotmail.nl
Ik reageer altijd! En ik vind het ook super leuk als ik eens een berichtje krijg!

xoxo Daphne