zondag 27 november 2011

Pupa Nail Art Kit in 992 White Taupe

De layout is veranderd van mijn site!


Pupa heeft al heel lang nagellakjes in hun collectie zitten. Maar nu komen ze ook met de nail art kits! Dit is een setje van 2 nagellakjes, een base-kleur en een crackle topcoat. Ik heb het setje White Taupe, waarbij er een glitterende witte basiskleur in zit met een bruin-achtige crackle topcoat. Kijk snel verder voor swatches én mijn mening!





De 2 nagellakjes zitten verpakt in dit stevige kartonnen doosje. Ik vind het altijd erg leuk dat Pupa hun producten in doosjes stopt! Je kunt aan de voorkant al zien om welke kleuren het gaat.


Aan de bovenkant van het doosje staat het nummer en de naam van het setje. Handig gedaan hoor!


Op de achterkant van het doosje staat een uitleg van hoelang je moet wachten. Je begint met de basiskleur en brengt hem 1x aan (ikzelf breng hem 2 keer aan, omdat hij dan beter dekt). Daarna wacht je 4 minuutjes tot hij droog. daarna breng je de crackle topcoat aan en wacht 5 seconden. Je kunt dus lekker snel je nagels lakken met dit setje!


Een leuk detail, aan de zijkant van het doosje zie je de twee lakjes!




Dit zijn de twee lakjes dan, als eerste de 'witte' (ik vind het eerder witte glitters) en daarnaast de taupe kleur. De nummers staan onder elk flesje.


Dit is het setje samen op mijn nagels (gelukkig zijn ze nu weer een stuk langer!). De taupe kleur kraakt prima, maar wel anders dan andere crackle lakjes. De witte kleur dekt in 2 laagjes, en samen zijn ze lekker snel droog! Een echte aanrader dus.

De setjes kosten €12,50 per stuk, en zijn er ook nog in de kleuren: Silver&Grey Blue, Pink&Purple, Silver&Grey Violet en Light Blue&Lilac.

Liefs,
Daphne