woensdag 2 november 2011

Trind Caring Colors: De wintercollectie

Trind komt elke zomer en winter met een nieuwe kleurencollectie van 4 stuks. Deze keer behandel ik de winterkleuren. Dit zijn 3 metallic lakjes, en een hele aparte beigetint. Het zijn prachtige kleuren die echt bij de herfst en winter horen. Kijk snel verder voor de swatches!






Dit zijn de 4 kleuren dan. Op deze foto's zien ze er nog niet zo spectaculair uit, maar laten we ze eens van dichtbij bekijken...



Dit is nummer CC141. Hij lijkt een beetje beige/gebroken wit. Op de eerste foto kun je zien dat hij een prachtige roze glans heeft. Dit is wanneer je hem in daglicht houd. Wanneer je hem in kunstlicht houd, zie je een groene glans. Zo apart! Hij dekt jammer genoeg niet goed in 2 laagjes, dus die 3de laag is zeker wel nodig voor dekkend resultaat.



Dit is CC142. Ik vond hem er in het flesje heel speciaal uitzien, maar op mijn nagels vond ik hem toch wel heel erg lijken op een heel oud essence lakje die ik heb. Misschien toch niet zo speciaal? Maar dat geeft natuurlijk niet aan dat ik hem niet mooi vind! Hij denk perfect in 1 laag! Op de foto heb ik 2 laagjes op, maar 1 is al genoeg... Wauw! Nooit verwacht!



Zo enthousiast over de de vorige kleur ben ik ook over CC143. Ik ben groot fan van donkerblauwe nagellak! Deze bevat prachtige zilveren shimmers, waar ik gek op ben. Ook de vorige kleur bevat zilveren shimmers. Deze lak ziet er heel apart uit op mijn nagels, maar wel supertof! En deze lak... Dekt ook in 1 laag!



En dan de laatste, waar ik óók al zo'n fan van ben... CC144 heet hij, en het is een prachtige aubergine kleur. Een kleur die je niet vaak tegen komt! Deze kleur bevat ook zilveren shimmers en dekt, net zoals de andere twee, ook in 1 laag. Wat heeft Trind dat toch weer goed voor mekaar!

Deze lakjes kosten €9,95 per stuk en bevatten 9 ml. Ze zijn onder andere tekoop bij de DA, Etos en Douglas. Op hun site staan de precieze verkooppunten. Ik vind ze super!

Liefs,
Daphne