dinsdag 24 januari 2012

GLOSSYBOX Januari 2012!

De GLOSSYBOX van januari is beland bij mij thuis en ik wil graag de producten doornemen die er deze maand in zitten! Het is de Valentijnseditie, vandaar dat hij deze keer niet zachtroze, maar knalroze is! Omdat hij voor Valentijnsdag is kun je hem nu ook nog bestellen, zodat je hem cadeau kunt geven.





Hij komt natuurlijk aan in deze doos, ik heb mijn adres even weg gephotoshopt ;)



En hier is de knalroze doos!


Ik vind dit er toch zo schattig uitzien! Ze hebben voor deze keer een roze hartje als stickertje gebruikt.


De inhoud!


De GLOSSYBOX bevat:
- Redken Quick Dry 18 Spray - Full Size 400ml €20,50 (75ml in de doos)
- Maria Galland Doux Gommant Visage 41 - Full Size 50ml €22,95 (tubetje van 20ml in de doos)
- Babor Glossy  Liplite Lipgloss #2 - Full Size €16,50 (Full Size in de doos)
- L'Occitane Cherry Blossom Shower Gel - Full Size 250ml €13,- (75ml in de doos)
- Dr. R.A. Eckstein Carotin Feuchtigkeits Crème - Full Size 50ml €22,40 (Full Size in de doos)

Het kan ook zijn dat je i.p.v. de Babor Lipgloss een Golden Rose Jumbo Eyeshadow Pencil in 105 krijgt. Die is Full Size en kost €6,95.




Redken Quick Dry 18 Spray: Quick dry 18 Instant finishing spray houdt elk kapsel langer en natuurlijk in model. Deze veelzijdige finishing spray droogt snel, zorgt voor een langdurige hold en laat een natuurlijke glans achter.

Ik ben erg benieuwd! Super handig dat de spray een soort travel size is, dus super om mee te nemen als je gaat logeren, of een weekendje weggaat.


L'Occitane Cherry Blossom Shower Gel: De speciale 2-in-1 formule reinigt en verzacht de huid zonder haar uit te drogen. Laat de huid heerlijk geuren met het frisse, zoete parfum van kersenbloesem.

Ik vind de showergel in de superschattige verpakking echt heerlijk ruiken! Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar zal dat zeker weten snel doen. Ik heb al veel goeds over dit merk gehoord!


Maria Galland Doux Gommant Visage 41: Deze peelende crème zorgt voor een diepte reiniging voor iedere huid. De gelijkmatige, fijne korreltjes in dit product verwijderen dode huidcellen en maken de huid direct glad en fris.

Ik heb deze scrub gisteren gebruikt en vind hem echt superfijn! Hij bevat hele kleine scrubdeeltjes, waardoor hij zo fijn is. Na het scrubben voelt mijn huid lekker zacht aan. Ik kende het merk niet.






Babor Glossy Liplite Lipgloss: De lipgloss bevat hele mooie gouden glitters en is een beetje oranje. Hij is super gepigmenteerd en blijft lekker lang zitten. Wat ik ook zo leuk vind is dat er een spiegeltje op de zijkant van de verpakking zit, en aan de binnenkant twee lampjes. Ik vind het alleen wel een beetje nagedaan van GOSH!




Dr. R.A. Eckstein Carotin Feuchtigkeits crème: Deze crème verzorgt het vochtvetgehalte van de huid. Aanbevolen voor de normale tot droge huid. Droogheid van de huid wordt veroorzaakt door twee tekortkomingen, die verband houden met elkaar: een tekort aan huidtalg en vocht.

Toen ik het potje opendeed moest ik wel lachen! Ik heb nog nooit een mosterd gele gezichtscrème gezien! Toen ik hem aanbracht vond ik wel dat mijn hoofd een klein beetje op een wortel leek... De kleur van de crème komt ook over op je huid. Verder vind ik het een prima gezichtscrème!


Hier zie je nog even een swatch van de lipgloss, gezichtscrème en de scrub.

Ik vond het erg leuk om de GLOSSYBOX te ontvangen! Ik had verwacht dat er 4 of 5 miniaturen inzaten, maar het verraste mij dat er 2 Full Size producten in zaten. Ik vind de doos ontzettend leuk, alleen ik zag niet echt de Valentijns producten... Wel leuk dat ze er nog een spiegeltje van de GLOSSYBOX zelf in hebben gedaan als cadeautje!

De GLOSSYBOX kost €12,50 per maand en is te bestellen op deze site: http://www.glossybox.nl/.

Liefs,
Daphne