maandag 23 januari 2012

Look: Green Sunday

Elke maandag komt er een look online die heel erg kleurrijk is, of juist weer heel erg naturel. Jullie mogen bepalen welke kleur! Vandaag heb ik voor groen gekozen, en heb hier een look van gemaakt die ook geschikt is om gewoon overdag te dragen. Ik heb deze look zondag gemaakt, vandaar de naam. Kijk snel verder!






Ik vind het heerlijk om lekker te experimenteren met kleuren, en zo kwam deze look dus ook! Ik heb hiervoor deze producten gebruikt:
- Urban Decay oogschaduw in Mildew
- Catrice oogschaduw in 410 C'mon Chameleon 
- Essence Quattro in 05 To Die For
- Catrice Gel Eye Liner in 020 It's Mambo Nr.2
- Teeez oogpotlood in 12 Sexy 


En zo heb ik de look gemaakt:
Allereerst breng in een oogschaduwbasis aan en daarna doe ik Mildew op mijn bewegend ooglid. In de crease gebruik ik C'mon Chameleon en blend deze uit. Ook gebruik ik deze oogschaduw onder mijn onderste wimperrand. Daarna gebruik ik de highlighter uit het essence palette en breng deze aan op mijn wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek. Dan pak ik de gel eyeliner in bruin en breng deze niet te dik aan boven mijn bovenste wimperrand. Alleen nog een oogpotlood op mijn waterlijn en daarna de mascara, en je bent klaar!

Vinden jullie het leuk als ik dit elke maandag (of gewoon een paar maandagen) doe?

Liefs,
Daphne