donderdag 26 januari 2012

Teeez Boudoir Secrets review 2!

Vandaag behandel ik de review van de nieuwe Teeez producten in deel twee! Gisteren heb ik al de mascara's en oogpotloden gereviewd, vandaag zijn dat de lipglosses en de nagellakken uit de Boudoir Secrets collectie.




Dit zijn de nagellakjes! Ik heb er drie: 04 Cool, 05 Gutsy en 09 Femme Fatale. Cool is lichtblauw, maar sommigen noemen deze kleur ook wel mintgroen. Hij bevat een hele mooie zilveren glans. Gutsy is een beetje perzik kleurig en heeft een gouden glans. Hij lijkt soms ook wel een beetje bruinig. Femme Fatale lijkt op het eerste gezicht rood, maar het is toch echt een knal donkerroze kleur. Ik vind de flesjes heel erg leuk, alleen de sticker oogt een beetje goedkoop.


Dit is 04 Cool. Ik heb op de foto 2 dikke lagen van deze lak op, maar hij dekt gewoon niet zo goed. Heel erg jammer, want het is echt een mooi kleurtje!


05 Gutsy dekt daarintegen wel weer goed. Hierbij krijg je een volledige dekking bij 2 laagjes.


Ook 09 Femme Fatale dekt prima! In 2 laagjes is deze lak ook helemaal dekkend. De nagellakjes drogen ook lekker snel, alleen natuurlijk niet wanneer je een hele dikke laag aanbrengt.

De Couture Nail Lacquers kosten €4,90 per stuk.



Op naar de drie lipglosses! Ik heb 03 Macaron, 07 Red Romance en 08 Juicy Plum. Red Romance en Macaron bevatten allebei een glans en Juicy plum is een creamy lipgloss. Red Romance heeft een lichtroze glans en Macaron heeft een gouden glans. Ik vind de verpakkingen er erg mooi uitzien! Voelt wel wat plastic aan, maar volgens mij lijken de verpakkingen wel een beetje op de dazzleglasses van MAC.


Swatches! 03 Macaron, 07 Red Romance en 08 Juicy Plum. Hier geven ze prima pigment af, en je kunt de glans goed zien bij de eerste twee!


Hier heb ik niets op mijn lippen.


Hier heb ik 03 Macaron op mijn lippen. Zoals je kunt zien geeft die niet vee kleur af, en de glans zie je helaas ook niet zo goed terug.


Hier heb ik 07 Red Romance op. Deze geeft wel weer lekker veel kleur af, maar van de mooie glans zie je ook weinig terug.


En hier heb ik 08 Juicy Plum op. Deze geeft ook niet veel kleur af, maar het lijkt wel of hij mijn lippen na een tijdje wat 'neutraliseert'... Ik heb van mezelf aardig gepigmenteerde lippen, alleen na een uurtje deze lipgloss op lijken ze veel lichter! Ik vind het zelf wel mooi.

De lipglosses plakken maar een klein beetje en blijven prima zitten. Je moet ze na anderhalf uur tot twee uur weer even bijwerken, maar dat is niet zo'n probleem. Ik vind ze fijn!

De French Kiss Lip GelĂ©e kost €5,99 per stuk.

Kijk hier voor de verkooppunten van Teeez Cosmetics.

Liefs,
Daphne

1 opmerking: