vrijdag 30 maart 2012

KOH Vintage Jeans en Dry Drops


Allerlei merken hebben de nieuwe trend voor het voorjaar gevonden: jeans kleuren en pasteltinten. Zo ook KOH! Zij brengen de Vintage Jeans collectie uit met 6 prachtige nagellak kleuren, allemaal blauwtinten en een zwart.



Dit zijn de 6 kleuren, waarvan ik Rock Chick en Uraban Style heb. 


De nagellakjes zitten verpakt in dit leuke doosje. Ik gebruik er een voor een kleine concealer, oogpotlood, mascara en een vijl en doe deze in mijn tas. Is echt superhandig voor onderweg!


In de doosjes zitten ook kleine waaiertjes, heel erg schattig! Ik dacht er gelijk aan dat je ze kunt gebruiken zodat je nagellak wat sneller droog is :)


Dit zijn de twee lakjes! Ik vind de verpakkingen van KOH ook erg mooi. Er zit trouwens 10ml aan nagellak in per flesje!

Urban Style

Rock Chick

De lakjes dekken allebei erg goed in 2 laagjes, vooral Urban Style is dan erg mooi! Rock Chick dekt iets minder maar is wel een supergaaf kobalt blauwe kleur. Je moet echt lef hebben om deze prachtige kleur te dragen. Hij lijkt wel neon!


Sinds kort heeft KOH ook Dry Drops in hun assortiment zitten. De formule zou je kunnen vergelijken met die van essence en OPI. Ik heb die van essence ook, alleen daar zitten geen Vitamine E en Aloë Vera in toegevoegd, wat bij deze wel het geval is. Ook zeggen ze dat hij een verzorgende werking zou moeten hebben. Ik heb hem voor jullie getest!


Ook de Dry Drops komen in de mooie verpakking.


Na het aanbrengen van je nagellak breng je 1 à 2 druppels per nagel van de Dry Drops aan over je nagellak heen. Na 1 minuut is je nagellak helemaal droog! Ook zorgen de Dry Drops ervoor dat je nagelriemen goed verzorgd worden.

De KOH Vintage Jeans nagellakken en de KOH Dry Drops zijn verkrijgbaar voor €14,95 bij luxe parfumerieën, de Bijenkorf Amsterdam, Eindhoven, Utrecht en Amstelveen. KOH is er ook online op http://www.kohcosmetics.com/.

Liefs,
Daphne