zaterdag 31 maart 2012

Wishlist At The Moment


Bijna iedereen heeft wel een wishlist, of één of meerdere producten/spullen die je graag zou willen hebben. Ik heb deze wishlist even beauty gerelateerd gemaakt, maar er zal ook nog wel een fashion wishlist komen! Kijk snel verder welke spulletjes ik graag zou willen hebben!



1. Stippling Brush
Ik zoek al heel lang naar een fijne kwast waarmee je foundation aan kunt brengen. Ik heb geen idee wat ik van een stippling brush zal gaan vinden, maar ik wil hem wel eens uittesten! Op ebay staat hij voor ongeveer 5 dollar, maar ik weet niet zo goed of ik deze wel moet nemen...

2. Sleek blush in Rose Gold
De perfecte kleur (en dupe van NARS Orgasm) voor je wangen volgens mij! Hij lijkt denk ik wel een beetje op mijn MAC blush in Springsheen, maar helemaal zeker daarvan ben ik niet. En ik ga 7 april naar Londen toe, dus misschien dat ik hem daar wel tegenkom!

3. Beautyblender
Zoals ik al zei zoek ik naar iets fijns om foundation mee aan te brengen, en misschien wil ik deze leuk vrolijke spons wel! Ik denk dat ik sowieso voor de neppe van ebay zou gaan, want iets van 15 euro vind ik toch best wel duur...

4. Urban Decay Naked 2 Palette
Ik ben gek op het Naked 1 palette en ben zooo benieuwd naar nummertje 2! Als ik genoeg gespaard heb zou ik deze wel heel erg graag willen hebben! Nu kan ik er alleen van dromen...

5. Benefit The're Real mascara
Iedereen is zo laaiend over deze mascara, dat ik zo benieuwd ben! Maar 33 euro voor een mascara houd mij behoorlijk tegen. Essence heeft ook hele fijne mascara's, maar die kunnen denk ik niet tegen deze op qua kwaliteit, maar wel qua prijs :)

Willen jullie vaker een wishlist zien?

Liefs,
Daphne

5 opmerkingen:

  1. Als je voor de stipplingbrush zou gaan zou ik deze nemen, iets duurder als die van ebay maar deze is zeker goed!
    http://www.bybg.nl/roze-stippling-brush.html
    xx Jana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er vanmiddag een gevonden in het TEEEZ schap, maar kijk eerst nog even in Londen. Die van TEEEZ kost maar €7,50 en voelt erg fijn! :)

      Verwijderen