dinsdag 13 maart 2012

Trind Caring Colors: De voorjaarscollectie


Trind komt twee keer per jaar uit met een collectie en voor deze keer is dat de voorjaarscollectie. Een collectie met vrolijke pastelkleurige nagellakjes die echt bij de lente en de zomer passen! Zoals altijd zijn dit weer 4 kleurtjes geworden, en deze keer lekker meisjesachtig. Kijk snel verder voor swatches!





Ik vind de verpakkingen van Trind altijd zo mooi! De doppen houden lekker vast en het kwastje lakt fijn. De Trind Caring Colors zijn nagellakjes die er niet alleen voor zorgen dat je nagels een mooi kleurtje hebben, maar ook dat ze in optimale conditie blijven. Superhandig dus!


Dit zijn de vier kleuren. Allereerst Bright Pink (CC146), een mooie zachtroze kleur. Dan krijgen we Pastel Pink (CC147), een zachte lichtroze kleur. Lavender Blue (CC149) is een echt lavendelkleurige lak, superleuk! En als laatste hebben we Pastel Lilac (CC148), een schattig lila paars kleurtje.



Bright Pink (CC146) is een liefroze kleurtje. Hij dekt prima in 2 laagjes en droogt ook lekker snel! Ik vind het alleen niet een heel bijzonder kleurtje, omdat ik deze wel vaker gezien heb. Maar dat zegt nog niet dat ik het geen leuke kleur vind :) Ik vind hem superleuk!



Dan nu Pastel Pink (CC147). Dit is een lief lichtroze kleurtje die een beetje neigt naar zalmkleurig. Hij dekt prima in 2 laagjes, droogt snel en blijft goed zitten. Dit is een kleurtje die ik niet zo vaak tegenkom, en echt een favoriet van mij!



Dit is Lavender Blue (CC149) een, zoals de naam al zegt, lavendel blauwe nagellak kleur. Ik vind dit echt een lakje voor het voorjaar, door de kleur. Hij dekt prima in 2 laagjes en blijft zoals de anderen ook goed zitten en droogt lekker snel. Echt een favoriet van mij! Als de nagellak nu ook nog een lavendelgeur zou hebben, ghehe...



En de laatste is Pastel Lilac (CC148) een pastel paars kleurtje. Ook deze vind ik weer heel erg mooi! Dekt echt heel mooi in 2 laagjes, droogt snel en blijft goed zitten. Ook weer een heerlijk voorjaarskleurtje!

Wat ben ik toch dol op deze nagellakjes! Ze gaan €9,95 kosten en zijn o.a. tekoop bij DA, Douglas en Etos. Binnenkort zullen ze verkrijgbaar zijn!

Liefs,
Daphne