donderdag 29 maart 2012

LOOkX Voorjaarscollectie


In dit artikel ga ik een oogschaduwpalette van LOOkX voor jullie reviewen uit de nieuwe voorjaarscollectie. Deze collectie draait om twee verschillende looks, namelijk 'Aqua Power' (heldere blauwe en paarstinten) en 'Earth & Nature' (zacht roze, grijs en limetinten).




Dit is het oogschaduwpalette. Hij ziet er vrij simpel uit, maar heeft als enorm pluspunt dat je kunt zien welke kleuren oogschaduw erin zitten. Ook zit er een spiegel en sponsapplicator in. Deze applicator is voor mij overbodig, maar misschien gebruiken sommigen hem wel!


Dit zijn de drie kleuren: Aqua (200), Lime (202) en Greypink (203)
Ik vind het zo leuk dat er andere 'bolletjes' met kleuren doorheen zitten! Deze zie je niet terug in de swatches, maar ziet er wel mooi uit.


De pigmentatie is prima! Hij valt goed op te bouwen in lagen en blend lekker makkelijk. Ik vind het heerlijke oogschaduws en ze dagen me echt uit om een felle voorjaarslook te maken. Heerlijk!


Hier zie je in de spiegel de kleurtjes en sponsapplicator nog eens.

De limited edition oogschaduws kosten €7,55 per stuk en zijn verkrijgbaar via www.lookx.com.

Liefs,
Daphne