zondag 6 mei 2012

Favourite Skincare April


Naast mijn favoriete make-up laat ik nu mijn favoriete verzorgingsproducten zien. Het zijn er best wel wat, maar ik vind ze allemaal gewoon heel erg fijn!



Ik heb twee favoriete parfums, en dat zijn SUN van Jill Sander en MEXX Black. SUN is echt een heerlijke geur voor in de zomer! Ook heb ik twee favoriete haarproducten, namelijk de Redken 23 hairspray en een haar serum van de action. Ik gebruik ze allebei erg vaak!


Natuurlijk heb ik ook een aantal gezichtverzorging favorieten zoals de Purity reinigingsdoekjes van Dr. van der Hoog. Hier komt binnenkort een review over! Ook vind ik de eye make-up remover doekjes van Kruidvat heel erg fijn. Verder gebruik ik het liefst de gezichtsscrub van Nivea Young clean deeper. Deze bevat hele grappige blauwe balletjes!


Als laatste heb ik nog een favoriete body butter van The Body Shop. Dit is in de geur passievrucht. Ik heb hem al een hele tijd, maar ik vind hem zooo lekker ruiken en echt heel erg fijn werken! Ook vind ik de Fa pink passion deodorant heel erg fijn! Bij deze deo heb ik tenminste niet dat ik bijna stik in de lucht (dat heb ik bij Rexona en 8x4 deo's), haha. Als laatste gebruik ik de Elizabeth Arden eight hour cream heel erg veel. Hij werkt eigenlijk goed tegen alle uitwendige plekjes!

Dit waren mijn favoriete verzorgingsproducten van de afgelopen maand! Wat zijn jullie favorieten?

Liefs,
Daphne