woensdag 9 mei 2012

PUPA New Chic Lipsticks


De New Chic Forever lipsticks van PUPA bestaan 10 jaar! En dat moet natuurlijk gevierd worden met een limited edition lijn van 10 nieuwe prachtige lipsticks. Ik heb twee van deze nieuwe lipsticks die ik vandaag aan jullie laat zien!


De doosjes



De lipsticks zitten in deze prachtige hulzen.


Als je de lipsticks uit de verpakking haalt zie je een spiegeltje, handig!


Dit zijn de twee kleuren die ik heb. de eerste heet 57 Black Baccara en is vampierrood. Ik heb ook een mooie nude kleur en deze heet 75 Rosy Brown.


Er komt zoveel kleur af van deze lipsticks! Ik vind ze echt prachtig!


Dit is 57 Black Baccara. Hij geeft behoorlijk veel kleur af waardoor het moeilijk is om hem mooi aan te brengen. Let niet op het randje :)


Dit is 75 Rosy Brown. Deze geeft ook heel veel kleur af, maar omdat hij een beetje nude is gaat het aanbrengen een stuk makkelijker! Dit is mijn favoriet van de twee.

De lipsticks dekken mooi en verzorgen je lippen goed. Ze voelen heerlijk zacht aan! Hij blijft ook erg goed zitten.
De lipsticks zijn limited edition en kosten €18,50 per stuk. Kijk op www.pupa.nl voor de verkooppunten.

Liefs,
Daphne