dinsdag 1 mei 2012

Favourite Make-up April


Heel veel beautyblogs doen aan dit maandelijkse artikel. Ik vind het zelf altijd erg leuk om te zien wat de favorieten van anderen zijn en dan begint het bij mij ook wel te kriebelen... Ik ga dus ook mijn favoriete make-up en verzorging (in 2 artikels) maandelijks op mijn site laten zien. Misschien dat er eens een maandje tussenuit schiet, maar ik ga het proberen! Kijk verder voor mijn favorieten van deze maand.





Ik begin met de gezichtsproducten. Sinds ik de BB Cream/Tinted Moisturizer van Essence uit de Pure Skin lijn heb gebruik ik hem elke dag! Ik vind hem erg fijn en lekker goedkoop! Binnenkort komt er een review over deze crème. Ook heb ik de Catrice Mineral poeder herontdekt, of nouja, ik begin hem te gebruiken. Ik vind hem erg fijn als compact powder over de crème van Essence! Helaas is hij niet meer te koop.

Ook de foundation poeder van Sephora heb ik bij mijn favorieten gedaan. Dit is al mijn tweede! De concealer van GOSH, die helaas bijna op is én niet meer te koop is, vind ik ook heel erg fijn en gebruik ik dagelijks. Als laatste mijn nieuwste aanwinst, een Sleek blush in Rosegold! Wat een prachtige kleur en super gepigmenteerd!




En dan gaan we door naar de oogschaduws. Allereerst gebruik ik het Urban Decay Ammo Palette nog steeds met veel liefde. Ook het Sleek palette in Oh So Special heb ik regelmatig gebruikt en ik ben er dol op! Als laatste een Essence Quattro in 05 To Die For. Ik heb deze nu bijna een jaar en bijna elke dag gebruikt en vind hem erg fijn. En dat voor maar €3,-! Ik heb zelfs de pan al 3 keer geraakt...


En dan heb ik ook nog 2 eyeliners als favorieten, namelijk de Catrice Gel Eye Liners in zwart en bruin. De zwarte is bijna op! Ook vind ik de Pupalash Mascara Energizer heel erg fijn. In het potje van The Body Shop zit een oogschaduwbasis van NYC, die ik ook erg fijn vind.

Dit waren mijn favorieten qua make-up voor deze maand, willen jullie dit elke maand lezen?

Liefs,
Daphne