zaterdag 28 april 2012

Glossybox April


De april Glossybox is weer binnen, en natuurlijk moet die op de foto gezet worden! Ik heb hem ook ontvangen en ga laten zien wat er allemaal in zat.




Deze keer kwamen de spulletjes in de oude vertrouwde lichtroze box.



Een lief welkomskaartje, deze kun je open vouwen en dan zie je producten die in de box zitten.



En dit zit er allemaal in!


Kérastase - Bain Cristal 80 ml
De 1e haarverzorging van Kérastase met het Liquid Light Complex. Met Cristalliste wordt het haar getransformeerd tot een luchtig geheel, met een gladde, glanzende en vederlichte touch. Kijk ook op http://www.youtube.com/KerastaseNL en vind een Kérastase kapper op www.kerstase.nl
(Adviesprijs € 16,50 / 250 ml) 

Ik heb deze shampoo nog niet geprobeerd, maar vind hem erg lekker ruiken! Ook vind ik de verpakking heel handig om mee te nemen op vakantie.


Essie - Nagellak 20 Lovie Dovie (Fullsize)
Essie benadert nagelverzorging op een unieke manier. De nagellak is voorzien van een professionele langhoudende formule en heeft een brede aflopende kwast om de nagels nog beter te kunnen lakken.
(Adviesprijs € 9,99 / 13,5 ml)

Ik vind dit een heel schattig roze nagellakje en heb nog geen nagellak van Essie, dus vind het erg leuk om te proberen. Binnenkort een swatch van dit nagellakje.



Yves Saint Laurent - Mascara Volume Effet Faux Cils Shocking 2 ml
Het breekt alle regels voor het creëren van volle wimpers! Deze mascara geeft de wimpers onmiddelijk buitensporig veel volume voor een schandalig verleidelijke blik. Het compacte borsteltje heeft een asymmetrische vorm, waardoor het de wimpers langer maakt en doet krullen.
(Adviesprijs € 30,48 / 6,4 ml)

Ik heb deze mascara al 2 keer opgehad en hij bevalt me wel heel erg goed! Hij maakt mijn wimpers langer en geeft een beetje een false lash effect, wat veel mascara's beloven maar niet waarmaken. Deze doet dat wel!


H2O Plus - Spa Sea Salt Hydrating Body Butter 15 ml
Deze gehydrateerde body butter is verrijkt met zee-extracten, zeezout en groene thee. Deze samenstelling herstelt en beschermt door middel van anti-oxidanten, waardoor je huid weer soepel en zacht aanvoelt.
(Adviesprijs € 20,70 / 240 ml)

Ik vind deze body butter erg handig in deze verpakking, doordat hij makkelijk in je tas past. Hij ruikt een beetje kruidig, maar wel een geur waar je van moet houden. Ik vind hem goed hydrateren en gebruik hem vaak als handcrème.



Revitalash - Wimperserum 1 ml
Revitalash is het wimperserum voor een zichtbare verbetering van de wimpers in lengte en dikte! Breng éénmaal per dag het serum langs de wimperlijn aan en binnen 3 tot 12 weken is het resultaat merkbaar.
(Adviesprijs €99,95 / 3,5 ml)

Ik ben erg benieuwd of dit spul ook echt werkt en doet wat hij belooft. Als jullie willen kan ik deze wel een aantal weken voor jullie testen.


En dit is wat er allemaal in zat! Voor € 12,50 per maand krijg je maandelijks de Glossybox. Je kunt hem bestellen via deze link.

Liefs,
Daphne