zondag 15 april 2012

Shoplog Kruidvat 1+1 gratis


Zoals velen van jullie waarschijnlijk wel wisten was er gisteren en eergisteren een topactie bij Kruidvat! Op alle make-up was het 1+1 gratis. En natuurlijk ga je daar als beautyblogger gebruik van maken... Kijk verder voor mijn aankopen!




Ik zag allereerst bij het Maybelline schap deze duo eyeshadows. Normaal gesproken zijn ze dus €10,- per stuk, maar er zat een sticker op van 50% korting. Uiteindelijk ging de 1+1 gratis korting daar ook nog overheen, en heb ik er per stuk maar €2,50 voor betaald! Er komt geen review over, want ze gaan uit het assortiment.


Ook heb ik van Maxfactor de False Lash Effect waterproof mascara meegenomen. Ik gebruik deze altijd op vakantie voor als ik ga zwemmen en dan werkt hij echt super. Hij was eerst €16,99, maar nu dus €8,50. Nog steeds wel veel, maar beter dat dan de volle mep!


En als laatste kwam ik deze schattige nepwimpers uit de Nyphelia collectie tegen in de kortingbak voor €2,50, maar nu dus voor €1,25! Voor dat geld vond ik ze te leuk om niet mee te nemen en deze zullen jullie misschien nog wel eens tegenkomen in een Fantasy look!

Hebben jullie nog wat gescoord tijdens deze actie?

Liefs,
Daphne