dinsdag 17 april 2012

Herôme Frankrijk Collectie


Herôme brengt altijd ontzettend leuke collectie's uit geïnspireerd door allemaal landen. Zo is er een Curaçao en een Holland collectie, maar ook een Frankrijk collectie! Ik heb uit deze collectie twee lakjes die ik vandaag aan jullie laat zien!




De collectie bevat 6 kleuren nagellak, La Rochelle, Bordeaux, Lyon, Marseille, Lille en Toulouse. Ik heb La Rochelle en Marseille!


Dit zijn de twee lakjes die ik heb. 170 La Rochelle en 168 Marseille. De kleuren zijn zo apart dat ze eigenlijk niet te omschrijven vallen! Ik vind de kwastjes erg fijn, omdat ze lekker breed zijn. Ook lakken de nagellakjes super fijn!


Dit is 170 La Rochelle. Hij geeft in het flesje en op de nagels een beetje doffe uitstraling, wat deze nagellak onder andere zo apart maakt. Ook bevat hij mooie gouden en groene glitters en hij is een beetje olijfkleurig. De dekking is prima in 2 laagjes!


168 Marseille is nog aparter, ook door de glitters. Hij heeft groene en gouden glitters, maar is net iets donkerder dan La Rochelle. Ook bevat deze nagellak grotere glitters dan La Rochelle. De dekking is bij deze nagellak net iets minder, maar dekt dus wel prima in 3 laagjes.

Ik vind de nagellakjes erg mooi en de droogtijd is prima. Verder moet je misschien een laagje meer nagellak aanbrengen voor een dekkend resultaat, maar dat zijn ze zeker waard! De nagellakjes uit de Frankrijk collectie van W.I.C. By Herôme kosten €7,50 per stuk en als je er twee koopt kost het €12,50.
Herôme is te koop bij Douglas, bij verschillende drogisterijen en hun eigen webshop op www.herome.nl.

Liefs,
Daphne