woensdag 4 april 2012

Shoplog Sephora


Afgelopen week was het weer prijzencircus bij de V&D en dat betekent dat er weer een actie was bij de Sephora, waar ik eigenlijk altijd wel heen ga! Deze keer heb ik een aantal spulletjes gekocht waar ik toch wel een artikeltje aan wil wijden. Dus vandaag een shoplogje met spulletjes van de Sephora!



De actie van de Sephora heet 3 voor 10 euro, dus je koopt 3 producten van het Sephora huismerk (uitgezonderd verzorgingsproducten en kwasten) en betaalt hier slechts 10 euro voor! Normaal gesproken betaal je rond de 15 euro per product, dus je hebt enorm veel korting! Dit zijn de spullen die ik gescoord heb. Ik was hier trouwens de allereerste avond en had wel veel geluk bij de producten.


Laten we beginnen bij de 3 producten voor 10 euro. Ik heb de Sculpting disc gekozen, waarin een bronzer, poeder en highlighter zitten. Super handig om mee te nemen op vakantie, zo heb je alles compact bij elkaar. Alhoewel de verpakking wel heel erg groot is... Als tweede koos ik een trio baked oogschaduw in mooie aardetinten. Deze heet trouwens Sunbaked #2. Een super mooie trio waarmee je een mooie dagelijkse look kunt maken. Deze is ook weer zo lekker compact en handig om mee te nemen! Als laatste koos ik een makeup setting mist. Hij zorgt ervoor dat je make-up goed blijft zitten en er natuurlijk uitziet. Ik vind hem heel erg fijn en ben er erg blij mee! Dit was trouwens de laatste :)


Dan had ik ook nog een 10 euro goodiebag gekregen van mijn moeder! Hierin zaten 4 spulletjes bij mij; een haarklem (deze heb ik aan mijn moeder gegeven), een Sephoragirl lipglosje in een kubusvorm (vergeten te fotograferen...), een bodylotion van JimmyJane (stinkt een beetje, maar is wel erg fijn!) en als laatste een Too Faced Duo Eyeshadow in de kleur George & Weezie. Dit is mijn allereerste Too Faced product en ik vind hem super mooi en gebruik hem regelmatig!

De 10 euro goodiebags zijn echt heel erg leuk, maar je moet wel geluk hebben. Ik zocht er een uit die heel erg ligt van gewicht was, omdat je daarvan kunt verwachten dat er make-up in zit!


Nog even de oogschaduws en gezichtproducten, zodat je kunt zien hoe ik het bedoel.


En als laatste de swatches! Allereerst het Too Faced duo en daarnaast de oogschaduws van Sephora. Allemaal heel erg goed gepigmenteerd, behalve de middelste kleur van Sephora. Dat is gewoon glitter wat eraf komt, geen kleur.

Dit is alweer de 4de keer dat ik naar het Prijzencircus ging voor de Sephora, en het is me nooit tegen gevallen!

Liefs,
Daphne