donderdag 19 april 2012

Trind Caring Base- en Topcoat


Ik ben altijd op zoek naar en base- en topcoat die ervoor zorgen dat mijn nagelak zo lang mogelijk mooi blijft zitten op mijn nagels. Deze keer heb ik de Caring base- en topcoat van Trind getest, en zal deze aan mijn voorwaarden voldoen? Lees snel verder!




In deze doosjes zitten de base en de topcoat verpakt. Ook zit er nog een gebruiksaanwijzing bij, maar ik denk dat het aanbrengen van nagellak wel voor zich spreekt :)


De base- en topcoat hebben een nieuwe formule, dat zie je duidelijk aangegeven op de verpakking! Ook moet de basecoat beschermend, ridgefilling (dat je een glad nagelbed krijgt) en verzorgend werken. Bij de topcoat beloven ze dat hij beschermend en verzorgend werkt.


Nog een extra uitleg. Dit zegt Trind zelf over de base- en topcoat:

''De Trind Base Coat vormt een perfecte basis voor nagellak. De nieuwe formule geeft een nog betere hechting voor kleurlakken. Behalve dat de Base Coat de ribbels in de nagels mooi egaliseert, de nagels verzorgt en gezond houdt, beschermt de lak ook tegen verkleuringen van de nagels.

De Trind Top Coat geeft de nagels een prachtige ‘finishing touch’. De aangebrachte nagellak blijft langer mooi, voorkomt “chippen” en geeft een fraaie glans. De Top Coat kan als enkele laag over de nagellak aangebracht worden en droogt zeer snel waardoor deze praktisch en gemakkelijk in gebruik is.''

Ik vind dat de base- en topcoat erg goed hun werk doen! Dit is een van de eerste setjes die er echt voor zorgt dat mijn nagels verzorgd worden en dat mijn nagellak super lang blijft zitten zonder te chippen. Wat mij betreft echte aanraders!

De Trind Caring Base- en Topcoat kosten per stuk €7,95 en bevatten 9ml en zijn te vinden in het nagelverzorgingsschap van Trind.