zaterdag 14 april 2012

Followen!

Tumblr_lrdaxlrot01qm7k7ao1_400_large


Er zijn heel veel manieren om je favoriete blogs te volgen, zodat je helemaal up-to-date bent met het lezen. Je kunt volgen via allerlei manieren, bijvoorbeeld Facebook, Twitter of Bloglovin'. Ik heb vandaag ook een aantal nieuwe manieren aangemaakt en het lijkt me super leuk als je me gaat volgen via die middelen!

Dit is een hele handige site die alle nieuwe blogposts voor je op een rijtje zet. Klik hier om naar mijn Bloglovin' account te gaan!

Hier kun je mij volgen en zie je waar ik mee bezig ben voor de site, of kun je foto's van sneak peaks zien! Klik hier om naar mijn Twitter account te gaan!

Dit is een beetje hetzelfde als Twitter, je kunt zien waar ik me zoal mee bezig houd terwijl ik bezig ben voor de site. Klik hier om naar mijn Facebook account te gaan! Vergeet niet te liken ;)

Ik ben er nog niet super actief mee, maar dat zal in de toekomst wel meer worden. Je kunt hier mijn filmpjes zien en je abonneren op mijn account om als eerste de nieuwe filmpjes te bekijken. Klik hier om naar mijn Youtube account te gaan!

GFC
Met Google Friend Connect zie je ook in een lijst alle nieuwe blogposts. Super handig natuurlijk! Aan de rechterkant van de pagina kun je mijn blog volgen via GFC!

Met dit artikel dwing ik jullie natuurlijk niet om mijn site te volgen, want dat is natuurlijk jouw eigen keus. Ik zou het alleen wel heel erg leuk vinden!

Liefs,
Daphne