dinsdag 24 april 2012

Masker: Dr. van der Hoog Outrageous Oxygen


Ik vind het heerlijk om eens in de zoveel tijd een masker te gebruiken om mijn huid helemaal op te frissen! Ik vind het vooral leuk om verschillende maskers te testen en voor deze keer heb ik een poedermasker van Dr. van der Hoog gebruikt. Kijk snel verder!

Dit zegt Dr. van der Hoog over dit masker:

''Geef je gezicht weer lucht! Met dit heerlijk frisse Outrageous Oxygen masker ontspant je huid en krijgt een vermoeid gezicht weer nieuwe energie. Het extra meloenextract beschermt bovendien tegen vrije zuurstofradicalen. Pure kaolien reinigt de huid op milde wijze tot diep in de poriën en helpt dode huidcellen te verwijderen. Het gezichtsmasker wordt hard, waardoor de huid voor een korte tijd wordt afgesloten en de bloedcirculatie gestimuleerd wordt. Na gebruik voelt je droge huid weer lekker zacht en soepel aan. Je gezicht ademt weer!''


Het is de bedoeling dat je de poeder mengt met gekookt water waardoor het een heel erg voedend masker word. Hij voelt als een crème en is makkelijk aan te brengen. Zorg er wel voor dat je iets meer dan één eetlepel gekookt water neemt, anders heb je echt te weinig! Ik had dit zelf ook waardoor ik met een probleem zat dat het masker veel te dik was. Na 15 tot 20 minuten is het masker hard en kun je hem er met lauw water van je gezicht halen. Dit gaat super easy! Je hoeft helemaal niet hard te schrobben om hem van je gezicht te krijgen.


Charming, right? :) Ik vind het masker prima werken, maar ik denk dat ik de volgende keer toch voor een kant-en-klaar masker ga! Dit is namelijk veel sneller, vooral handig voor mensen die niet zoveel geduld hebben! Mijn huid voelt heerlijk zacht en gehydrateerd na dit masker.

Het Outrageous Oxygen poedermasker van Dr. van der Hoog kost €2,19 en is te koop bij drogisterijen.

Liefs,
Daphne