donderdag 5 april 2012

Stapel Review #1


Ik had nog een aantal random producten liggen om te reviewen en het leek me leuk daar één artikel van te maken. Vandaag een Stapel Review van drie producten: Catrice Prime and Fine Primer, Catrice 410 C'mon Chameleon! en Essence cream eye shadow in 02 Glammy Goes To.


We beginnen met de Catrice Prime and Fine primer! Ik vind de primer in een leuk potje zitten, maar hij voelt wel heel erg goedkoop aan doordat alles van plastic is.


Zo ziet de primer eruit, lichtroze en smooth. Hij is makkelijk aan te brengen en blend goed in de huid. Wel vind ik dat je hem wat voelt zitten wat niet altijd prettig is. Hij zorgt er wel voor dat je make-up er langer op blijft zitten!


Hij geeft ook geen kleur af op je huid, hij vult alleen de fijne lijntjes op voor een flawless effect!

De Catrice Prime and Fine kost €4,99.


Een oogschaduw van Catrice die al langer in het assortiment zit, maar toch een favoriet van mij is, is 410 C'mon Chameleon!. Het is een oogschaduw die de ene keer bruin, grijs, blauw of groen is. Heel apart!


Hier zie je de glans ook heel goed! Deze oogschaduw korrelt een klein beetje, wat natuurlijk wel jammer is omdat je dan fallout kan verwachten. Hij geeft ontzettend veel pigment af en is goed te blenden.


De swatch! Hier zie je de kleuren ook heel duidelijk!

De Catrice oogschaduw in 410 C'mon Chameleon! kost €2,79.


En als laatste een Stay alle day long lasting eyeshadow van essence, oftewel een cream eyeshadow. Deze is in de kleur 02 Glammy Goes To... en heeft een hele aparte kleur die niet te omschrijven valt.


Het product bevat 5,5gr, behoorlijk wat!


Wat ik zo apart aan dit product vind is dat hij een hele rare substantie heeft. Hij is niet echt creamy, maar ook niet poederig. Ook is hij best wel hard. Ook moet je het niet vegen op je ooglid, maar deppen, omdat je anders hele rare brokjes krijgt waardoor je hele ooglook mislukt. Een lastig product om mee te werken dus!

Het pigment is daarintegen wel weer heel erg mooi. Zie je die ophoping van het product op de swatch? Dat zorgt voor dat brokjes effect! Wel vind ik ze het geld waard, omdat ze goed blijven zitten en ideaal zijn om even snel een look mee te maken.

De Essence Stay All Day Long Lasting Eyeshadow kost €2,79.
Liefs,
Daphne