donderdag 12 april 2012

Shoplog Londen!



Eindelijk weer eens een shoplog met wat meer producten! Meestal word het een collective haul, maar deze keer echt alleen van Londen. Beauty, fashion en lifestyle! Misschien dat ik nog een verslagje schrijf over Londen, maar dat weet ik nog niet zeker. Voor vandaag de shoplog!




Ik ben natuurlijk naar een snoepwinkel gegaan, want ik wilde toch wel wat echt Engels (ook Amerikaanse) snoep proberen! Ik heb gekozen voor Reese's (3 Peanut Butter Cups), Wonka Double Dipped Nerds (Lemonade Wild Cherry en Apple Watermelon) en als laatste M&M's kokos! De Reese's was £1,20 en de Nerds en M&M's waren allebei £2,-.



Ja, bijna iedereen in ons beautywereldje heeft wel een sleek palette. Maar ik heb er nu ook een! Ik heb gekozen voor het Oh So Special palette, omdat deze kleuren me het meest aanspraken. Ben er nog steeds erg blij mee! Hij kostte £5,99.


En ook Barry M is een merk waarvan veel mensen iets hebben. Ik was daar ook erg benieuwd naar en nam de groene lipstick 2x mee (1 voor een vriendin van me) en een potje met een pigment. Hier komen nog reviews over online! De groene lipstick was £4,49 en het pigment was £4,79.



En als laatste heb ik wat bij de Bershka gekocht, namelijk een blazer! Ik heb hem nu aan, en hij zit super lekker! Ook het kleurtje vind ik supertof. Deze kostte dacht ik £25,99.

Ik hoop dat jullie het een leuke shoplog vonden, ookal heb ik geen enorme inkopens gedaan. Londen een stad waar ik zeker weten nog eens heen wil gaan!

Liefs,
Daphne