maandag 16 april 2012

Look: Pink Sunday


Ik heb al een hele lange tijd geen look meer online gezet, en vond dit dus wel weer eens tijd worden! Deze keer eentje die niet echt draagbaar is, maar toch goed geslaagd. Dit is de 'Pink' versie van de Sunday Looks! Smokey, maar toch ook lief.






Producten die ik gebruikt heb:
- Urban Decay Primer Potion in Eden
- Urban Decay oogschaduws in Last Call en Oil Slick
- Essence Quattro in 05 To Die For
- Catrice Caramé LE C03 Spiced Red
- Catrice Gel Eye Liner zwart
- Teeez oogpotlood 12 Sexy
- Maybelline Blackest Black Mascara



En zo heb ik deze look gemaakt:
Ik begin met de oogschaduwbasis van UD en breng deze over mijn gehele bewegend aan en ook deels onder mijn oog. Dan doe ik Last Call over het bewegend ooglid, maar laat de binnenste ooghoek een beetje vrij. Daarna mix ik een donkerbruine kleur uit het Essence quattro samen met de Spiced Red van Catrice door elkaar en breng deze aan in de crease en outer-v. Hierna gaan we voor het smokey effect wat we creëren door Oil Slick vooral in de outer-v en een klein beetje in de crease aan te brengen en dit goed te blenden. Onder de onderste wimpers brengen we aan de buitenkant Oil Slick aan (laat dit goed overlopen tot in de outer-v) en in het midden Last Call. In het quattro zit ook een highlighter en deze gebruiken we in de binnenste ooghoek en het wenkbrauwbot voor een mooie glans. Maak met de gel eyeliner van Catrice een mooie wing en breng het oogpotlood op de waterlijn aan als je het nog meer smokey wilt maken. Als laatste komt de mascara en je look is af!


Half-face :) Ik vind het resultaat erg leuk geworden en wel geschikt voor een feestje, omdat de look niet té heftig is. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en ik zal (als jullie willen) in het vervolg meer looks online plaatsen!

Liefs,
Daphne