woensdag 18 april 2012

BarryM Producten


Zoals jullie al gezien hadden heb ik vorige week in Londen een aantal spulletjes gekocht van BarryM waar ik vandaag meer over ga vertellen! Ik heb een lipstick en een pigment meegenomen waar ik allebei erg benieuwd naar was.




Laten we beginnen bij de lipstick. Deze zit in een basic zwart matte huls en het midden is glanzend zwart. Bovenop de dop staat het merk. Ik vind het geen luxe verpakking, maar hij oogt niet super goedkoop.



En dan de kleur! Doet jullie dit niet denken aan de musical Wicked? Mij in ieder geval wel, haha! Dit groene kleurtje heeft helaas geen naam, maar wel nummer 204. Ze noemen hem ook wel de Touch Of Magic Lip Paint. De kleur past zich aan aan de kleur van jouw lippen. Het is dus zo dat de lipstick altijd bij jou past! Ik heb alleen heb ik geen lipswatches omdat ik op dit moment last van velletjes heb, sorry!


Ik heb hem geswatched op mijn arm, en hier zie je de groene gloed nog een beetje.


Ik heb hem even uitgeveegd, maar dit is de roze kleur! Op je lippen geeft hij altijd een andere kleur, dus echt perfecte lipswatches kun je dan niet maken. Bij mij word hij knalroze, super tof!

Het is een beetje glossy stain, want hij blijft echt super goed zitten. Ik had hem 's middags op en de volgende dag zag ik nog een heel klein beetje zitten. Hij geeft ook totaal niet af als je even hapt in een tissue.

De BarryM Lipstick heb ik bij de Boots gekocht voor €5,45.


En dan het pigment. Ik heb gekozen voor een mooie oudroze kleur met een gouden glans, pretty!


Ik heb nummer 3.




De gouden glans valt niet super goed te zien, alleen een klein beetje bij de swatch foto. Hij geeft goed pigment af en ik heb nauwelijks last van fall-out. Wel jammer dat er geen sifter in het potje zit, maar zonder kun je hem ook goed gebruiken.

De Dazzle Dust van Barry M heb ik bij Boots gekocht voor €5,90.

Liefs,
Daphne