dinsdag 19 juni 2012

Winparty: €15,- Cadeaubon MyNewBag



Vandaag de allereerste winactie van de Winparty!

Ik mag van MyNewBag een cadeaubon verloten t.w.v. €15,-! Deze cadeaubon kan alleen gebruikt worden op de tassen. MyNewBag is een webshop met ontzettend leuke en mooie tassen van goede kwaliteit. Je vind hier echt zoveel soorten! Je hebt er leren tassen à la Hermès en mooie portemonnees. Ze hebben niet alleen immitatieleren tassen maar ook tassen van echt leer!

Naast de cadeaubon van €15,- heb ik geregeld dat iedereen 15% korting krijgt bij aankoop van een product uit de webshop, super toch! Deze korting krijg je door de code: blondbeauty15 in te voeren. Deze actie is geldig t/m 5 juli!

Wat moet je doen om mee te doen:
- Vul de enquete hieronder in (verplicht!)
- Als je twitter hebt volg mij dan op @BlondBeautyNL en RT dit bericht: (niet verplicht maar wel lief)


Win een cadeaubon twv €15,- van MyNewBag bij @BlondBeautyNL . RT en kijk op www.blond-beauty.nl


- Als je bloglovin' hebt volg mij dan en like dit bericht (niet verplicht maar wel lief)
- Als je facebook hebt like dan de pagina (niet verplicht maar wel lief)


Je kunt meedoen t/m 5 juli! Ik ben benieuwd wat jij van de cadeaubon zou kopen, laat dat weten bij de comments! 

Liefs,
Daphne