donderdag 21 juni 2012

Winparty: Rimmel lipgloss van Cosmeticastunter


Ik mag van de webshop Cosmeticastunter een Rimmel Volume Booster lipgloss in de kleur 020 Magnet weggeven t.w.v. €4,25 ! Cosmeticastunter heeft allerlei leuke make-up producten tekoop voor veel minder geld dan in de winkel. Ze hebben merken als Rimmel, L'oréal, Maybelline en Max Factor tekoop, maar ook merken die minder verkrijgbaar zijn. En dit allemaal voor veel minder geld! Ik vind het een ontzettend leuke webshop met een hele aardige eigenaresse. Neem zeker even een kijkje!

Wat moet je doen om mee te doen:
- Vul de enquete hieronder in (verplicht!)
- Als je twitter hebt volg mij dan op @BlondBeautyNL en RT dit bericht: (niet verplicht maar wel lief)

Win een Rimmel lipgloss twv €4,25 van Cosmeticastunter bij @BlondBeautyNL . RT en kijk op www.blond-beauty.nl

- Als je bloglovin' hebt volg mij dan en like dit bericht (niet verplicht maar wel lief)
- Als je facebook hebt like dan de pagina (niet verplicht maar wel lief)

Je kunt meedoen t/m 5 juli! Ik ben benieuwd wat jij van deze lipgloss vind, laat dat weten bij de comments!

Liefs,
Daphne