vrijdag 22 juni 2012

Winparty: LOOkX Sunpowder twv €20,50


Van LOOkX mag ik deze prachtige sunpowder verloten! Hij is in de kleur medium (die voor mij net iets te donker is) maar hij kan ook super gebruikt worden als bronzer. Hij geeft veel pigment af en heeft supermooie subtiele glitters. Ik heb deze poeder zelf ook en hij is echt een favoriet van mij! Binnenkort komt er een review over online. LOOkX heeft prachtige make-up producten maar kosten ook wel wat. Je kunt nu deze sunpowder winnen!

Wat moet je doen om mee te doen:
- Vul de enquete hieronder in (verplicht!)
- Als je twitter hebt volg mij dan op @BlondBeautyNL en RT dit bericht: (niet verplicht maar wel lief)

Win een LOOkX Sunpowder twv €20,50 bij @BlondBeautyNL . RT en kijk op www.blond-beauty.nl

- Als je bloglovin' hebt volg mij dan en like dit bericht (niet verplicht maar wel lief)
- Als je facebook hebt like dan de pagina (niet verplicht maar wel lief)

Je kunt meedoen t/m 5 juli! Ik ben benieuwd wat jij van deze prijs vind, laat dat weten bij de comments! 

Liefs,
Daphne