woensdag 20 juni 2012

Winparty: 2 Nagellakjes van Trind



Ik mag van Trind 2 superleuke nagellakjes verloten uit de voorjaarscollectie. Het gaat om de kleuren licht roze pastel pink en felroze bright pink. Het is toch superleuk om eens een nagellakje te proberen van Trind? Ik heb er al eens een review over geschreven. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van deze nagellakjes. Ze dekken heel erg mooi en blijven lang zitten. Trind heeft zoveel leuke kleurtjes nagellak! De lichtroze is wel echt een favoriet van mij, al vind ik de felroze ook wel een toffe kleur.

Let op, er zijn twee winnaars!

Wat moet je doen om mee te doen:
- Vul de enquete hieronder in (verplicht!)
- Als je twitter hebt volg mij dan op @BlondBeautyNL en RT dit bericht: (niet verplicht, wel lief)


Win twee keer een nagellakje van Trind twv €9,95 per stuk bij @BlondBeautyNL . RT en kijk op www.blond-beauty.nl


- Als je bloglovin' hebt volg mij dan en like dit bericht (niet verplicht, wel lief)
- Als je facebook hebt like dan de pagina (niet verplicht, wel lief)


Je kunt meedoen t/m 5 juli! Ik ben benieuwd welk kleurtje jij het leukst vind, laat dat weten bij de comments! 

Liefs,
Daphne