dinsdag 22 maart 2011

Aaaaah.

Aah, ik heb echt te lang niet meer gepost! Ik heb het best wel druk met school enzo, en ben heel veel leuke dingen aan het doen met vriendinnen. Ik ga bijvoorbeeld volgende week dinsdag naar het programma De Afvallers XXL. Zij heeft gratis kaartjes gekregen. Ook zou ik deze zaterdag met vriendinnen naar de Efteling gaan, maar helaas kan ik niet :(. Maar dan mijn blog...
Tja. Ik heb zo ontzettend veel foto's gemaakt! Ondertussen ligt de nieuwe collectie van Catrice (en Essence morgen) in de winkel! Ik weet niet of ik iets ga nemen, maar misschien de oogschaduwbasis, blush of eyeliner in potje van Catrice. Ik wil ook echt supergraag de crack nagellak van Essence, maar vandaag lag die nog niet bij ons in de winkel. Misschien dat ik binnenkort maar eens een look filmpje ga maken, of een filmpje over de spulletjes die ik heb opgemaakt. Maar we dwalen af. Ik was bij de foto's. Die heb ik zo veel gemaakt, maar het uploaden via blogspot gaat erg traag. Ik weet niet of het aan mijn computer ligt, of aan blogspot, maar het duurt in ieder geval lang. Ik heb zoiezo nog wat reviews van GOSH spulletjes in petto voor jullie, én nog een shoplog. By the way, overmorgen begint het prijzencircus bij de v&d! Ik ga zeker 3 spulletjes bij de sephora voor €10,- kopen, tenminste, als ik wat spannends zie :). Ik ben ook bezig met een nieuwe achtergrond.

Oh jeetje, wat word dit bericht lang! Ik heb jullie zo veel te vertellen :x.
Haha, morgen ga ik zeker wat posten, en binnenkort komt een filmpje. Hope you like it!

Xxx
Daphne