woensdag 2 maart 2011

Shoplog Krokusvakantie #2

Heeey!

Alweer de tweede shoplog van de afgelopen vakantie... Aaarrg, ik snak weer naar vakantie, jullie ook? Altijd de eerste dag na de vakantie heb ik weer zin in de volgende vakantie. Vooral als ik deze foto's bekijk! Deze shoplog is over de spulletjes die ik bij de huishoudbeurs gekocht en gekregen heb. Ik weet de prijzen dus niet echt, en als ik die weet is het de huishoudbeursprijs. Dus goedkoper... Maar het is nogal wat! Kijk lekker mee, en nu weer, niet teveel tekst en lekker veel foto's <3.

Haha, sinds kort doe ik er lekker een titel bij op het plaatje =D.


Da zonnemelk spf 30, daaronder: jekko boodschappenlijstje, da badcrème, da douchegel, da homespray.


L'oréal menexpert hydra energetic, smeris (smeer eens =P) lippenbalsem, dr fix voetbalsem, da firming lotion, da douchecrème, therme dagcrème.


Sorry voor de ontzettend slechte foto! Kon helaas geen betere vinden, en ondertussen is er ook al wat milka op... Bovenste rij: gerard eyeliner (Stinkt! Heb ik gelijk weggegooid!), winkelmuntje, edding 8400 cd marker, klene dropjes, een kristalletje. Onderste rij: jean carol oogreinigingspads, 2 pakjes milka&daim chocolade (jammiee!!)...


Supercute ooglapje voor het slapen en een frisbee.

Dit was het! Echt jammer dat ik de prijzen niet weet, maarja... Als jullie ergens echt supergraag een review over willen lezen, zet het maar bij de comments!

Kiss<3
Daphne