vrijdag 11 maart 2011

SaleSaleSale!

Helloo!!
Er is een huge sale van essence en catrice! Het is al een tijdje zo, maar ik wou het jullie toch nog eventjes zeggen. Op vele producten van essence en catrice is er namelijk 50% (!) korting! Echt super leuk! Dus sla je slag nu in!

Photobucket

Ik weet al een beetje wat er in de schappen komt te liggen. Bij essence krijgen ze bijvoorbeeld gelliners in potjes (ook bij catrice), en crack nagellak. Ook komt er holographic nagellak van essence. catrice krijgt nieuwe kleurtjes nagellak, en de meeste producten zoals blush, foundation en compactpowder worden vervangen en krijgen een nieuwe verpakking. Namelijk dezelfde als die van de oogschaduws. Én er komen natuurlijk nieuwe oogschaduw kleurtjes bij. Ik denk dat ik de foundation van catrice ga kopen, en testen voor jullie. Als jullie graag nog van andere nieuwe producten een review willen zien hoor ik het wel. Dan koop ik die en test ik hem uit.

Er komt trouwens ook een nieuw make-up merk bij. Dit merk heet nyc (new york colours). Het is ook een budgetmerk en zit een beetje tussen catrice en gosh qua prijzen. Daar ga ik zeker ook wat van kopen, en natuurlijk reviewen voor jullie! Bij ons in het kruidvat ligt dit merk nog niet, en ik weet ook niet of dit zal gebeuren. Maar ik ga dinsdag naar Utrecht en daar zullen ze vast wel in één van de drie (of meer!) kruidvats nyc hebben.

Een beetje een ander artikel dan normaal! Maar ik vind het leuk om jullie op de hoogte te houden.
Deze producten zijn trouwens allemaal te koop bij het kruidvat.

Xxxx<3
Daphne

Bron foto: http://www.uniquestyle.nl/