zondag 6 maart 2011

Winactie!!

Haaai!

Ik heb een winactie voor jullie, waar je iets leuks superleuks mee kunt winnen! Klik snel verder voor informatie...

Wat kan je winnen...?
Een cadeaubon van yves-rocher van €5,-! Je mag helemaal zelf beslissen wat je ermee gaat doen. Allemaal kleine dingetjes, of toch een groot ding, hmm... Je krijgt trouwens ook bij elke bestelling een gratis extra product erbij! Dat kan zijn een dagcrème, mascara of iets anders. Meestal staat er wel aangegeven wát je erbij krijgt. Maar, wat moet je doen om dit te winnen:

- Je moet mijn blog volgen via google friend connect (kijk rechtsboven)
- Je mag je abboneren op mijn youtube account: Klik hier!
- Stuur in een mailtje: je youtube naam (als je geabboneerd bent) en je google friend connect naam.
- Stuur ook in het mailtje waarom jij wilt winnen. (email is blond-beauty@hotmail.nl)

Ik kies een winnaar die het origineelste heeft waarom diegene moet winnen. De wedstrijd stopt op maandag 14 maart. Je kan dus de hele zondag nog meedoen maar maandag niet meer.
Wat wel handig is, is om als onderwerp wedstrijd te doen. Je hoeft trouwens niet je gegevens door te geven, omdat ik een code doorgeef. Wel via je mail natuurlijk.
Ik hoop dat jullie dit een leuke winactie vinden! Ik houd jullie zeker op de hoogte wie er gewonnen heeft.

Xxxxx Daphne