maandag 7 maart 2011

Even voorstellen! #2

Helloo!

Alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een even voorstellen gemaakt heb. Eens in de tijd ga ik een artikel maken waarin ik een site, blog, zanger(es), band of youtubekanaal bekend maak via 'Even voorstellen!'. Vandaag is dat een blog geworden van een vriendin van mijn zus, Melinda:

mygirlsscene.blogspot.com

Deze blog gaat over vooral over beautydingetjes. Ze schrijft reviews over producten, en maakt filmpjes over hoe je bijvoorbeeld je haar kunt krullen of een leuke lentelook kunt maken. Ik vind deze blog echt heel erg leuk, en kijk er ook best wel vaak op. Ze is lekker creatief en weet ook wel wat over het beautywereldje.
Ik vind ook dat ze haar artikels leuk schrijft! Je moet zeker even een kijkje nemen op haar site!

Wil jij ook dat een blog van jou of je vriendin in de spotlights staat? Geef je dan nu op via blond-beauty@hotmail.nl, en vertel waarom juist diegene in een artikel moet staan. Ik kies er om de zoveel tijd een!

Xxxx Daphne