donderdag 24 maart 2011

Bestelling papapa.nl binnen!

Heeei!

Dit is mijn tweede bestelling bij papapa.nl. Ik heb het al een tijdje binnen, maar kon de foto's helaas nog niet uploaden. Maarrr, vandaag gaat dat wel lukken! Dus hierbij alsnog mijn nieuwe nagellakjes en nagelstickertjes van http://www.papapa.nl/!



Tadaa, alle spulletjes.



Een neon gele kleur (hij is veel feller dan op de foto! Dit lakje heeft geen nummer), en een mooie metallic gouden kleur (05M).


Een beetje een huidskleurig, nude lakje (124), en een metallic paars/blauw lakje (63).


Weer een nudekleurig lakje (58), en een donkerrood lakje (130).


Chocolade bruin lakje (253), deze vind ik er leuk! En een van mijn lievelingskleuren, roze (155).


Metallic donker groen (266) en een metallic bruin kleur (316).


Nagelstickertjes! De eerste vind ik meer wat voor in de herfst, met die dennenblaadjes. Ik vind ze echt super lief! En het tweede setje nagelstickertjes zijn een soort haakjes.

De nagellakjes kosten per stuk €1,10, de nagelstickertjes blaadjes €1,- en de haakjes stickertjes €0,75.
Binnenkort maak ik van ál mijn safari nagellakjes nog wat swatches op mijn nagels! 14 Lakjes dus :).

Xxxx Daphne