woensdag 23 maart 2011

Review Gosh 543 Pink Rose.

Ik heb deze super mooie nagellak bij een abonnement op de cosmogirl gekregen. Hij is zo mooi! In dit artikel laat ik de swatches zien.

Dit is echt een ontzettend mooi lakje. Hij is een beetje zachtroze met zilveren glittertjes erin. Als je er heel erg goed naar kijkt zie je die. Ik vind het uiterlijk van dit flesje nagellak erg chic. GOSH staat op het flesjes gedrukt, dus is niet met een stickertje vastgeplakt. Wat ik wel jammer vind is dat de naam van de nagellak wél met een stickertje is gedaan, terwijl die juist zo leuk is. Deze zit op de dop geplakt.


Ook zit deze sticker er nog op. Hier staat alleen het nummertje van de nagellak, namelijk 543. Ook staat hierop hoeveel erin zit.



Maar wat is hij toch mooi! Hij lakt een beetje plakkerig (ik weet niet hoe ik het beter moet omschrijven). Maar die kleur is zo leuk! Echt heel schattig, en lief roze. Hij blijft ook redelijk lang zitten. Ik heb hem 4 dagen opgehad, en toen begon hij te chippen.

Ik ben erg tevreden over deze nagellak, en draag hem ook vaak met plezier. De prijs is wat aan de dure kant, namelijk €6,99. Maar dit lakje is de prijs zeker waard!

Liefs,
Daphne