zaterdag 24 december 2011

Last minute Christmas nails!

Komt jouw familie overmorgen, morgen of misschien nog wel vandaag met jou kerst vieren? En je hebt nog niets leuks op je nagels, maar je moet wel snel zijn? Hier is de oplossing! Ik heb 2 leuke setjes gemaakt met designs voor leuke winterse/kerstachtige nagels. Kijk snel verder!



Ik vind dit er alleen al leuk uitzien! Allemaal verschillende designs op je nagels!


Ik heb deze vier nagellakjes gebruikt:
- Teeez Boudoir Secrets 04 cool (later hierover meer!)
- W.I.C. by Herôme 131 Chamonix (klik voor de review)
- Essence nail-art topper 03 Hello Holo
- Essence nail-art twins 06 Edward

Je kunt natuurlijk ook lekker in je eigen nagellak stash zoeken naar een leuke glittertopcoat. Ik heb expres een beetje budget nagellakjes uitgezocht!


Dit zijn de eerste twee soorten. Ik heb bij allebei de nagels de Teeez nagellak gebruikt met daaroverheen de verschillende glittertopcoats. Ikzelf ben helemaal gek op de eerste combinatie!


Hier heb de herôme nagellak als basis gebruikt, met beide topcoats eroverheen. Ik vind de eerste hierbij ook heel erg leuk, omdat je vooral de glittertjes ziet. Ik vind alleen de tweede nét iets leuker! Hij word wat specialer en ik krijg meer een wintergevoel.


Mijn favoriet! Ik heb dit setje nu op mijn nagels. Je kunt natuurlijk ook rode nagellak gebruiken in plaats van de lichtblauw. Dit maakt het wat meer chic en kerstachtig.

Ik hoop dat jullie er iets aan gehad hebben! Deel jouw favoriete combo's bij de comments, dan hebben anderen daar ook iets aan.

Liefs,
Daphne