maandag 26 december 2011

My Christmas Look!

Ik draag elke dag oogschaduw (ook altijd naar school!) en vind het daarom ook heel erg leuk om wat looks van mij met jullie te delen. Normaal gesproken ben ik van de bruine kleuren, maar ik had vandaag zin in een mooie look met kleur! Ik liet mijn zus een kleur kiezen en we kwamen uit bij paars... Dit is mijn 2de kerstdag look!






Op het eerste gezicht zie je niet zoveel paars, maar als je goed kijkt dan zie je dat er een hele mooie glanzende paarse eyeliner is. Ik vind dit oogpotlood echt zooo mooi! Ik heb in de crease ook een beetje paars gebruikt, maar op het bewegend ooglid ben ik gegaan voor roze. Dit deed ik om wat meer variatie in de look te krijgen! Ik vind het echt een prachtige ooglook geworden, en ik zal dit dan ook zo naar school toe dragen.


De gebruikte producten:
- Urban Decay Primer Potion
- LOOkX duo eyeshadow in 114 (roze)
- Catrice sydney palette Royal Botanic Garden (roze) en Sydney Aquarium (paars)
- Urban Decay oogschaduw in Gravity (paars)
- Catrice Gel Eye Liner in 010 Black Jack with Jack Black
- Teeez oogpotlood in 08 Outta Control
- Maybelline Great Lash mascara

Binnenkort komt er ook nog een artikel over een aantal nieuwe Teeez producten en over mijn nieuwe Urban Decay Book of Shadows IV!


Geen full-face maar een half-face foto! Hihi, dat kan ook ;)

Ik hoop dat jullie de look mooi vinden, en zal ik de volgende keer weer met een lekker fel kleurtje een look maken? Laat maar in de comments achter welke kleur je graag wilt zien!

Liefs,
Daphne

6 opmerkingen:

  1. Moooooi!!!!! Volgende keer graag een roze look!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige ooglook! Wat mooi dat je er paars bij hebt gebruikt, dat heb je erg mooi gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgende keer een groene of blauwe look! :)
    of een look met beide kleuren :D
    xx Jana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww, echt super mooi! En echt vet gedaan met die paarse eyeliner! :)

    BeantwoordenVerwijderen