donderdag 29 december 2011

Trind Hand Repair en nieuwe Caring Colors

Jep, Trind komt alweer met nieuwe producten uit! Naast de welbekende Nail Repair hebben ze ook een Hand Repair uitgebracht. Ook hebben ze 2 nieuwe kleuren aan hun Caring Colors lijn toegevoegd. Kijk verder voor swatches!





De Trind Hand Repair komt uit in deze tube. Ik heb hem in de kleine versie, dus super handig om mee te nemen op vakantie. De tube is mat met een glanzende dop en glanzende letters.


Zo ziet de Hand Repair eruit. Het is een dikke crème, maar niet té dik. Hij ruikt ook heel erg lekker! Ik kan de geur niet helemaal plaatsen, maar hij ruikt zoet en fris.


Dit is de Hand Repair uitgesmeerd. Natuurlijk zie je er niets meer van! Hij smeert goed en snel uit, en maakt mijn handen lekker zacht.

De Trind Hand Repair is deze winter verkrijgbaar in een duopack voor €12,95. Hij is te koop bij de Etos, DA en Douglas.


Dan de nieuwe nagellakjes! Ze besloten na de vier metallic nagellakjes uit de wintercollectie (klik hier voor de review) ook nog twee nieuwe kleuren te ontwikkelen. Ze kozen voor lichtgrijs en taupe.


Dit is de lichtgrijze kleur. Ik vind hem zelf niet zo heel erg lichtgrijs, maar eerder normaal grijs. De lak zit zoals gewoonlijk weer in een aparte, maar mooie verpakking. Deze nagellak heet CC125.


De nagellak dekt prima, maar op sommige nagels zijn er stukken waar meer nagellak zit dan andere stukken. De nagellak is alleen totaal niet stroperig, dus geen idee hoe dat kan! Ik vind het echt een hele mooie, basic kleur!


Dan de tweede kleur, die ze Taupe genoemd hebben. Ik vind hem eerder bruin... Hij heet eigenlijk CC145.


De dekking van deze nagellak is ook super! In een laagje dekt hij is heel erg goed, alleen ik wil er altijd nog een tweede laagje op voor een extra mooi effect. Ook droogt hij lekker snel op, net zoals de grijze kleur.

Ik vind deze twee nieuwe Trind Caring Colors een goede aanvulling op hun assortiment! Ze kosten €9,95 per stuk en zijn te koop bij de Etos, DA en de Douglas. Binnen nu en twee weken liggen ze in de winkels!

Liefs,
Daphne