woensdag 21 december 2011

Opgemaakt #1

Je ziet het wel eens vaker voorbij komen op blogs, een opgemaakt filmpje of artikel. Ik vind het zelf altijd ontzettend leuk om te zien/lezen wat iemand ervan vond en of ze het product opnieuw zou gaan kopen. Ik heb een hele lange tijd opgespaard en nooit echt de tijd ervoor genomen om de producten te fotograferen. Alleen nu raakte mijn bakje een beetje overvol! Vandaar vandaag heel erg veel opgemaakte spulletjes.


Ik ga niet elke maand zo'n artikel maken, maar ik had nu wel heel veel opgespaard. Ik heb voor de volgende keer alweer 3 producten liggen, dat gaat snel bij mij! Ik doe dit eens in de tijd, wanneer ik genoeg producten gespaard heb.


De grote flessen als eerste!

Essence My Skin Refreshing Toner €2,- : Ik ga deze zeker weten opnieuw kopen wanneer die van Demak-up op is! Ik ben hier ontzettend tevreden over. Hij werkt gewoon zoals een toner hoort te werken, en dat voor zo'n klein prijsje!

DA douchecrème €?: Ik vind deze douchecrème niet zo fijn. Hij is ontzettend waterig en schuimt nauwelijks. Ook ruikt hij niet super lekker.

Kneipp wilde roos shampoo €5,95: Een heerlijke shampoo! Hij schuimt prima en ruikt heerlijk. Ik vind hem alleen een beetje prijzig voor een shampoo.

Kruidvat opticare lenzenvloeistof €?: Voor mij de beste lenzenvloeistof die er is! Heerlijk goedkoop (exacte prijs weet ik niet meer)! Ik vind de lenzen van Kruidvat ook het allerfijnst.

Andrelon zomerblond crèmespoeling €3,49: Ik ben ook heel erg tevreden over deze crèmespoeling. Hij maakt mijn haar echt zacht, en is ook nog eens lekker budget. Me likes!

DA Welness douchegel €1,69: Deze douchegel ruikt ontzettend lekker, maar schuimt niet en is veel te waterig voor mij. Wanneer ik een beetje op mijn hand doe spoelt het gelijk weg...


En een boel mascara's!

Gosh Eye'deal €9,99: Een hele prettige mascara, die ook echt wat meer volume en lengte geeft.

Gosh Wondervolume €9,99: Ook een fijne mascara, maar het 'wonder' volume mis ik helaas wel.

Rituals Intense Look mascara €18,50: Deze mascara vind ik prijzig, en ook niet echt zijn geld waard. Het enige wat hij doet is je wimpers zwart kleuren. Hij geeft geen extra volume, lengte of een 'intense look'.

Teeez Volume mascara €5,99: Toppertje! Lekker goedkoop en ik vind hem superfijn werken! Dit vind ik zeker wel een aanrader.

Gosh Flirty Curl €9,99: Deze had ik ooit eens voor 50 cent gekocht, hij was alleen uitgedroogd...

Essence Let's Go Girls €?: Allang niet meer te koop volgens mij! Vond het borsteltje wel inimini klein... Niet super fijn om mee te werken.


En de normale make-up.

Catrice allround concealer palette €3,50: Een super fijn palette! Alleen jammer dat ik er maar 1 kleurtje uit gebruikte, die nu dus op is. De groene en roze werken niet voor mij, en de andere concealers zijn niet mijn kleur.

Essence stay all day 16 h concealer €2,50: Mijn favoriet! Ik heb deze nu ook voor de 2de keer gekocht, want hij blijft fijn. Hij dekt prima en er zit superveel in voor zo'n kleine prijs.

Catrice eyebrow expert €?: Is ook allang niet meer te koop! Deze heb ik ooit voor €1 uit de kortingsbak gevist. Hij werkte alleen voor geen meter.


En de laatste spulletjes!

Action reinigende neusstrips €0,98: Werkt voor de een super, voor de ander juist heel slecht. Een kwestie van proberen! Voor mij werkten de strips totaal niet.

Voor de rest zijn het allemaal proefjes! Van L'oréal, Dr Hans Schreuder en Dior. Hier ga ik het niet zo uitgebreid over hebben.

Dit zijn al mijn opgemaakt spulletjes! Behoorlijk wat, maar ik zal het de volgende keer wat korter houden.

Liefs,
Daphne