dinsdag 20 december 2011

WIC By Herôme kerst nagellakjes

Er zijn altijd heel veel merken die rond de kerstdagen een speciale collectie uitbrengen. En natuurlijk doet Herôme daar ook aan mee! Ze hebben deze kerst  vier collectie's uitgebracht: Crackable Colours, Herôme EASYDIP!, Wickedly Glamourous en W.I.C. NUDE. Ik heb een lakje uit de Crackable Colours en de Wickedly Glamourous collectie ontvangen.







Dit zijn de twee kleuren. Als eerste heb je 131 Chamonix. Deze komt uit de glamourous collectie. Ik vind het kwastje erg fijn en hij droogt lekker snel. Hij dekt super in 2 laagjes, wat ik in eerste instantie niet verwachtte. Dit is wat Herôme over dit nagellakje zegt: 'Ervaar een stukje ''life on the prairie'' in Frankrijk. De prachtige bergen en landschappen blijven mensen nog steeds fascineren. Starend naar de bergen raak je betoverd door het prachtige natuurverschijnsel op aarde. ''Be dazzeled'' door deze zilveren tint. W.I.C. Chamonix maakt een klassieke look af met een combinatie van zachte kleuren als beige en denim.'
Een heel lang verhaal... Maar ik weet wel dat ik dit lakje erg mooi vind!

 Als tweede hebben we 162 Blue Palermo. Dit is een mooie blauwe crackle topcoat. Hij kraakt echt enorm goed in hele kleine stukjes. Wanneer je grotere 'kraken' wilt hebben moet je een dikkere laag aanbrengen. Ik vind dit juist wel heel erg apart! Dit zegt Herôme over deze nagellak: 'Palermo ligt in de regio van Sicilië en is ''gematched'' aan de moderne kleur donkerblauw. Donkerblauw past goed bij deze trendy en bruisende havenstad. Palermo weerspiegelt de moderne Italiaanse cultuur en is een levend museum.'
Ik ben ook echt gek op deze nagellak! Hij droogt mat, maar ook heel erg snel op.

De nagellakjes van Herôme kosten €7,50 per stuk of 2 voor 12,50. Ze bevatten 7ml nagellak.



Wat vinden jullie van deze nagellakjes?

Liefs,
Daphne