maandag 19 december 2011

Sinterklaas cadeautjes!

Beter laat dan nooit, toch! Ik vier sinterklaas de laatste jaren helemaal niet meer zo uitgebreid, ook omdat we kerst ook een beetje vieren. Dit jaar heb ik het alleen met mijn ouders, broer en zus gevierd. Mijn moeder kocht zorgde voor alle cadeautjes! Het is alweer twee weken geleden dat sinterklaas uit het land vertrok, maar ik wil alsnog mijn cadeautjes nog laten zien.





Als eerste heb ik een chocoladeletter gekregen. Mij maakt het nooit zoveel uit welke letter het is, als hij maar lekker is :) Ik heb hem al heel lang op! Ook heb ik een boek gekregen wat ik totaal niet verwachtte. Het is het boek Mooier! van Leco van Zadelhoff. Er staan superhandige tips in. Als jullie willen kan ik hier nog wel eens over schrijven. Ik weet de prijzen natuurlijk niet ;)


Ook wilde ik dit luchtje al superlang, SUN! Heerlijk om mee te nemen op zomervakantie, maar ik vind hem nu ook super om op te doen. Dit luchtje geeft mij echt een heel erg zomers gevoel. Het is de 75ml eau de toilette en de 75ml shampoo. Er zat ook nog een klein proefje bij van Jean Paul Gaultier.


Ook kreeg ik nog wat make-up spulletjes. Een hele mooie oogschaduw van Catrice, 410 C'mon Chameleon. Deze oogschaduw is de ene keer bruin, de andere blauw of zelfs groen. Een heel aparte kleur! Ook kreeg ik van essence een dottingtool, waarmee ik makkelijk rhinestones mee kan aanbrengen en een translucent loose powder. Dit is een transparante (witte) poeder om je foundation mee te fixeren, dus af te poederen. Het is een erg fijn product, en er zit ook lekker veel in!


Als allerlaatste kreeg ik nog dit shirtje van Guess! Ik vind hem echt superleuk en draag hem vaak met plezier.

Hebben jullie ook een leuke sinterklaas gehad en veel cadeautjes gekregen? Of vier je kerst uitgebreider?

Liefs,
Daphne