woensdag 28 december 2011

Urban Decay Book of Shadows IV

Ja hoor, hier is hij dan! De Urban Decay Book of Shadows IV! Ik kwijlde al zowat van de foto's, maar nu ik hem in het echt zie is hij zoveel mooier! Kijk snel verder voor heel veel plaatjes en mijn mening!





De voorkant van de doos


De achterkant van de doos

Oh, ik vind het zo leuk als er om producten een doosje zit! In dit geval is het gewoon een grote doos :)


De voorkant van het palette


De achterkant van het palette



De binnenkant!



Die pop-up vlinders zijn zooo mooi!



Handig! Hier kun je je mobiel kwijt zodat je een filmpje kunt kijken. Verder in het artikel meer hierover.


Eyecandy...


In het palette zit ook een speakertje en twee snoertjes. De ene met usb-aansluiting is om de speaker op te laden. De andere kun je aan je mobiel verbinden, zodat je het geluid extra goed kunt horen. Ook zit er een kaartje bij met QR codes. Deze kun je met je smartphone fotograferen. Dan kom je uit bij een filmpje met een tutorial van een look, die geheel gemaakt is met de producten uit het palette.


Ook zitten er een Primer Potion in original, een mascara en een full-size 24/7 waterproof liquid eyeliner bij. Alleen die eyeliner kost al rond de €20,-...



Blue Bus: Een koele paarse kleur, die neigt naar blauw. Hij heeft een frost finish. Het pigment lijkt super op de foto, maar ik heb dit wel met moeite zo gekregen. Deze kleur bevat niet heel erg veel pigment en is aan de harde kant.
Gunmetal: Een grijze kleur met blauwe ondertoon. Het pigment is super, maar hij korrelt wel een beetje.
Cobra: Een donkerbruine/donkergroene kleur. Hij is heel erg apart! Het pigment is hierbij ook weer super, maar hij is een beetje hard.
Baked: Knalgoud (feller dan Half Baked uit het Naked palette!) met een frost finish. Hij geeft geweldig veel pigment af, al korrelt hij soms wel wat.

Op naar de volgende rij:
Bender: Donkergroene met gouden glans. Prachtig gepigmenteerd, en korrelt niet. Wat een supermooie kleur!
Gravity: Paars met een frost finish. Pigment vind ik oké, maar de textuur van de oogschaduw vind ik wel heel erg fijn. (ik heb deze kleur in deze look gebruikt)
Lost: Een brons/bruine kleur met veel pigment en een hele fijne textuur. Een van mijn favorieten!
Hijack: Een blauw/groene kleur met veel pigment en ook weer een hele fijne textuur! Dit is echt een hele aparte kleur.



Midnight Cowgirl: Een koele gouden kleur, met frost finish. Hij bevat hele mooie gouden glitters! Hij korrelt wel enorm, maar het pigment is echt super!
Sin: Dit is een roze champagne kleur (die ik onder andere al 3 keer heb... 1 is bijna op!). De textuur is goed en het pigment is ook heel erg fijn.
Midnight Rodeo: Een taupe/bruine kleur met een frost finish. Ik vind 'm erg mooi! Het pigment is super, maar ook deze oogschaduw korrelt behoorlijk.
Crystal: Dit is een lichtgrijze kleur, hij bevat maar nauwelijks pigment... Ook is hij heel erg hard en moeilijk om mee te werken. Jammer! Want het was anders zo'n mooie kleur geweest!

En de laatste rij:
Bust: Een taupe/bruine kleur met een grijze ondertoon. Het pigment is echt super en de textuur vind ik heel erg fijn om mee te werken. Weer een toppertje uit dit palette!
Missionary: Een peachy/beige kleur. Hij lijkt enorm op Sin, alleen deze is wat lichter. Het pigment is goed en de textuur is prima.
Skimp: Een lichte crème kleur met een klein beetje glans. Echt een prachtige highlighter! De textuur is wat hard, maar het pigment is wel heel erg goed.
Zephyr: Een parelwitte kleur met een beetje glans. Het pigment is goed, net zoals de textuur.

Lost en Hijack zijn toch wel mijn favorieten! Ik vind het heel erg jammer van Crystal, maar er valt niet aan te doen. Je kunt heel erg veel kanten op met deze kleuren. Je kunt een mooie neutrale look maken met de onderste kleuren tot een smokey eye of lekker felle ooglook. Heerlijk om hiermee te experimenteren!

Ik review later nog de mascara, eyeliner en de primer potion, want anders werd het teveel voor een artikel! Er komen zeker nog looks aan met dit palette, maar hier wacht ik eerst nog even mee. Het palette kost €58,- en is tekoop bij de Sephora. Volgens mij is hij al bijna uitverkocht, dus als je hem nog wilt moet je snel zijn!

Liefs,
Daphne